mboost-dp1
1700 point på en uge?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Hej
Lav 4 forskellige dir's foding1 -> folding4
installer herefter folding 4 gange 1 gang pr dir.
eller 1 gang pr kerne.
Jeg har en q6600 kørende i 12 -15 timer pr dag. og den laver ca 800 - 1200 ppd.
For smp versionen af f@h er der MEGET stramme tidsrammer, derfor anbefales det også kun at anvende den på 24/7 maskiner.
min anden maskine kører med en x1950 kort på kerne 1 og normal folding på kerne 2.
Lav 4 forskellige dir's foding1 -> folding4
installer herefter folding 4 gange 1 gang pr dir.
eller 1 gang pr kerne.
Jeg har en q6600 kørende i 12 -15 timer pr dag. og den laver ca 800 - 1200 ppd.
For smp versionen af f@h er der MEGET stramme tidsrammer, derfor anbefales det også kun at anvende den på 24/7 maskiner.
min anden maskine kører med en x1950 kort på kerne 1 og normal folding på kerne 2.
#1, hvorfor ikke bare bruge den multicore (4) de faktisk har lavet?
Ja, deadline er vist 2 dage pr pakke, men man får noget lign 25+% bonus pr pakke.
Har kørt glimrende i snart et halvt år, på mindst 5-6 af mine klienter
Linux clienten(smp) er lidt underlig, men den virker faktisk også okay, når den endelig kører
Ja, deadline er vist 2 dage pr pakke, men man får noget lign 25+% bonus pr pakke.
Har kørt glimrende i snart et halvt år, på mindst 5-6 af mine klienter
Linux clienten(smp) er lidt underlig, men den virker faktisk også okay, når den endelig kører
Og så bare fordi jeg keder mig, eller rettere vil lave noget andet end det arbejde jeg er igang med, kan så skrives en lille resultatliste fra en q6600 foldning med smp'en:
(Lege boksen - er ikke tændt hele tiden)
------------------------------------------------
M E G A - F L O P S A C C O U N T I N G
Parallel run - timing based on wallclock.
RF=Reaction-Field FE=Free Energy SCFE=Soft-Core/Free Energy
T=Tabulated W3=SPC/TIP3p W4=TIP4p (single or pairs)
NF=No Forces
Computing: M-Number M-Flops % of Flops
-----------------------------------------------------------------------
VdW(T) 1344278.054277 72591014.930958 16.7
RF Coul 534766.046579 17647279.537107 4.1
RF Coul [W3] 1900.273489 186226.801922 0.0
RF Coul + VdW(T) 599826.929048 38988750.388120 9.0
RF Coul + VdW(T) [W3] 277808.908187 36115158.064310 8.3
RF Coul + VdW(T) [W3-W3] 751923.926816 240615656.581120 55.4
Outer nonbonded loop 235436.140248 2354361.402480 0.5
1,4 nonbonded interactions 1077.512199 96976.097910 0.0
NS-Pairs 491315.093858 10317616.971018 2.4
Reset In Box 3802.722605 34224.503445 0.0
Shift-X 75963.875028 455783.250168 0.1
CG-CoM 1732.283352 50236.217208 0.0
Sum Forces 114079.582815 114079.582815 0.0
Bonds 13021.286574 559915.322682 0.1
Angles 15335.071296 2499616.621248 0.6
Propers 5278.780773 1208840.797017 0.3
Impropers 987.842016 205471.139328 0.0
RB-Dihedrals 13898.878365 3433022.956155 0.8
Virial 38079.447713 685430.058834 0.2
Update 38026.527605 1178822.355755 0.3
Stop-CM 38026.450000 380264.500000 0.1
P-Coupling 38026.527605 228159.165630 0.1
Calc-Ekin 38026.605210 1026718.340670 0.2
Constraint-V 38026.527605 228159.165630 0.1
Constraint-Vir 24712.220433 593093.290392 0.1
Settle 8237.406811 2660682.399953 0.6
-----------------------------------------------------------------------
Total 434455560.441875 100.0
-----------------------------------------------------------------------
NODE (s) Real (s) (%)
Time: 191464266.000 191464266.000 100.0
2216d00h31:06
(Mnbf/s) (MFlops) (ns/day) (hour/ns)
Performance: 0.018 2.269 0.000 53184.515
(Lege boksen - er ikke tændt hele tiden)
------------------------------------------------
M E G A - F L O P S A C C O U N T I N G
Parallel run - timing based on wallclock.
RF=Reaction-Field FE=Free Energy SCFE=Soft-Core/Free Energy
T=Tabulated W3=SPC/TIP3p W4=TIP4p (single or pairs)
NF=No Forces
Computing: M-Number M-Flops % of Flops
-----------------------------------------------------------------------
VdW(T) 1344278.054277 72591014.930958 16.7
RF Coul 534766.046579 17647279.537107 4.1
RF Coul [W3] 1900.273489 186226.801922 0.0
RF Coul + VdW(T) 599826.929048 38988750.388120 9.0
RF Coul + VdW(T) [W3] 277808.908187 36115158.064310 8.3
RF Coul + VdW(T) [W3-W3] 751923.926816 240615656.581120 55.4
Outer nonbonded loop 235436.140248 2354361.402480 0.5
1,4 nonbonded interactions 1077.512199 96976.097910 0.0
NS-Pairs 491315.093858 10317616.971018 2.4
Reset In Box 3802.722605 34224.503445 0.0
Shift-X 75963.875028 455783.250168 0.1
CG-CoM 1732.283352 50236.217208 0.0
Sum Forces 114079.582815 114079.582815 0.0
Bonds 13021.286574 559915.322682 0.1
Angles 15335.071296 2499616.621248 0.6
Propers 5278.780773 1208840.797017 0.3
Impropers 987.842016 205471.139328 0.0
RB-Dihedrals 13898.878365 3433022.956155 0.8
Virial 38079.447713 685430.058834 0.2
Update 38026.527605 1178822.355755 0.3
Stop-CM 38026.450000 380264.500000 0.1
P-Coupling 38026.527605 228159.165630 0.1
Calc-Ekin 38026.605210 1026718.340670 0.2
Constraint-V 38026.527605 228159.165630 0.1
Constraint-Vir 24712.220433 593093.290392 0.1
Settle 8237.406811 2660682.399953 0.6
-----------------------------------------------------------------------
Total 434455560.441875 100.0
-----------------------------------------------------------------------
NODE (s) Real (s) (%)
Time: 191464266.000 191464266.000 100.0
2216d00h31:06
(Mnbf/s) (MFlops) (ns/day) (hour/ns)
Performance: 0.018 2.269 0.000 53184.515
... og en der kører næsten 24/7:
NODE (s) Real (s) (%)
Time: 51409.000 51409.000 100.0
14h16:49
(Mnbf/s) (GFlops) (ns/day) (hour/ns)
Performance: 69.482 8.628 1.681 14.280
NODE (s) Real (s) (%)
Time: 51409.000 51409.000 100.0
14h16:49
(Mnbf/s) (GFlops) (ns/day) (hour/ns)
Performance: 69.482 8.628 1.681 14.280
#7 Vil godt vædde med du ikke kan mærke forskel på om Folding@home kører samtidig med du spiller spil... For jeg kan i hvert fald INGEN forskel mærke på noget tidspunkt om det program kører eller ej.
Og når jeg har startet et spil (Call Of Duty 4, eller Medal Of Honor Airborne) som er dem jeg spiller for tiden, så bruger de 99% cpu hele tiden, så der ligger F@H bare helt i idle.
Og når jeg har startet et spil (Call Of Duty 4, eller Medal Of Honor Airborne) som er dem jeg spiller for tiden, så bruger de 99% cpu hele tiden, så der ligger F@H bare helt i idle.
GPU klient kender jeg ikke noget til, men der siger folk godt nok at hvis man har en dual core cpu, så bliver den ene kerne stort set brugt 100% bare for at GPU klienten kan køre, og det er da en del.
Og med hensyn til strøm, så er det jo max 10-15w mere CPU'en bruger, lidt afhængig af hvilken cpu man har, men de fleste bruger jo ikke ret meget strøm i dag :)
Og med hensyn til strøm, så er det jo max 10-15w mere CPU'en bruger, lidt afhængig af hvilken cpu man har, men de fleste bruger jo ikke ret meget strøm i dag :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.