mboost-dp1

Acer M1641 eller......????.......

Gå til bund
Gravatar #1 - phil513
17. jan. 2009 20:47
Hallo til alle ;-}

Jeg overvejer kraftigt at købe en Acer M1641.
Mine behov er gaming og en computer der kan yde noget.
Jeg ved godt at grafik kortet er noget bæ, og det sammen gælder for processoren.
Men min ide var, at jeg skulle købe pc'en og opgraderer den.

Så ville det være et godt køb til en person der vil gå rundt og "fedte" lidt med en stationær??

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&i...

(skriv hvis der er mere i ville vide :)
Gravatar #2 - Yulik
17. jan. 2009 22:26
har ikke sådan rigtigt forstand på sådan noget :) men hvorfor ikke bare købe det hele fra bunden af :) måske ville det være billigere?
Gravatar #3 - izym
18. jan. 2009 00:35
#2 Det ville helt sikkert være billigere. Følg #2's råd.
Gravatar #4 - Yulik
18. jan. 2009 01:25
#3 tænkte jeg nok ;)
Gravatar #5 - phil513
18. jan. 2009 13:46
jeg er ikke særlig god til at samle PC'er. så..... det var faktisk mest for at få en god grund jeg kunne bygge videre på og lære hvordan det er at opgraderer en PC
Gravatar #6 - Niversen
18. jan. 2009 15:44
en god ide er at se på de maskiner der er på markedet... så hvis du selv tager og sætter materialerne sammen så kan du se en forskel i prisen... (pas på med for mange forskellige butikker med flere gange porto...

et godt start er edbpriser hvor du kan finde alle de forskellige katagorier...
pas dog på at ikke blive revet med... man ser hurtigt dobbelt ydelse for et par hundrede mere og ender med en pc til 11k hvor man ville have en til 5...

en anden ide kan være se nogle af de forslag komplett har... de sælger mange udemærkede samlesæt så du får hvad du skal have...

phil513 (1) skrev:
...Mine behov er gaming og en computer der kan yde noget.
Jeg ved godt at grafik kortet er noget bæ, og det sammen gælder for processoren...

du ved godt at dette har stor sammenhæng...
ordentlig grafikkort vil give meget mere end du tror... men det er svært at finde en gamer pc til 3k...
hvis du føler du har tid til det kan du lege lidt med det... en bonus vil være du ved mere om den maskine du bruger og vil være nemmere at opgradere den...
Gravatar #7 - phil513
18. jan. 2009 20:36
Tak for alle jeres vejledninger og tips
jeg har en bærbar så det er lidt svært at "opgraderer" den....
det er bland andet også en grund til at jeg overvejer at købe en stationær
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login