mboost-dp1
Ang. nye mobile Grafikkort?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej, jeg ved at Nvidia har lavet et 8800GTX Grafikkort til bærbare, men såvidt jeg kan se er det Kun Alienware og Hp der leverer bærbare med kortet. Envidere er det kun Hp der er i DK og deres bærbare er en 20.1" kæmpeskærm.
Jeg skal bruge en 15.4" Bærbar til studiestart pr 25/8 08, og har fået bevilliget 15000 af min bedre halvdel til købet, og så vil jeg gerne vide om der er nogen der ved om der snart kommer bedre bærbare grafikkort i computere fra Danske butikker??
Jeg skal bruge en 15.4" Bærbar til studiestart pr 25/8 08, og har fået bevilliget 15000 af min bedre halvdel til købet, og så vil jeg gerne vide om der er nogen der ved om der snart kommer bedre bærbare grafikkort i computere fra Danske butikker??
Det ville ikke være bedre at prioriterer batteritid og vægt frem for raw power når det drejer sig om en studiebærbar?
EDIT: Jeg kan se jeg har lavet et karlsmart svar på dit indlæg i stedet for at svare på det der bliver spurgt om - jeg ved intet om bærbare med godt grafikkort.
EDIT: Jeg kan se jeg har lavet et karlsmart svar på dit indlæg i stedet for at svare på det der bliver spurgt om - jeg ved intet om bærbare med godt grafikkort.
#1 Jeg er fuldstændig med Bjørn her. Du bør prioritere vægt og batteritid langt højere, siden du også er i gang med at få bygget en ny stationær, så find en IBM X60 eller X61 til ca. 10.000 kroner, og så har du en meget brugbar, mobil og lækker bærbar, som du vil blive glad for i længden.
#5: Naah, men den er uendelig meget mere praktisk til studie.
Mht. 8800GTX: Jeg tror det er svært at presse den ned i en 15.4" pga. varmeudvikling og deraf krav til køling (kølepladeareal) - ellers skulle man nedclocke den - og det trick er der også en hel del fabrikanter der gør med alle slags grafikkort.. *host* Apple, MBP og X1600 *host*
Mht. 8800GTX: Jeg tror det er svært at presse den ned i en 15.4" pga. varmeudvikling og deraf krav til køling (kølepladeareal) - ellers skulle man nedclocke den - og det trick er der også en hel del fabrikanter der gør med alle slags grafikkort.. *host* Apple, MBP og X1600 *host*
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.