mboost-dp1
Antenneforstærker til båd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg skal bruge en wifi antenneforstærker til en båd, så det er muligt at fange noget net når man er i havn (de fleste havne udbyder efterhånden gratis wifi eller uddeler et wpe/wpa pass når man betaler havnepenge).
Jeg vil høre hvad folk her inde kunne have af løsninger. Det optimale ville være en der kan holde til vind/vejr/saltvand og sidde monteret et sted udenfor på båden.
Jeg har fundet sådan en som den her, men ikke nogen dansk forhandler.
BTW.
Har været væk fra newz.dk i godt et år nu, men min gamle bruger var tilsyneladende blevet slettet. Hvad er jeg gået glip af? Nu har jeg jo mistet mit relativt lave UID :P.
Jeg vil høre hvad folk her inde kunne have af løsninger. Det optimale ville være en der kan holde til vind/vejr/saltvand og sidde monteret et sted udenfor på båden.
Jeg har fundet sådan en som den her, men ikke nogen dansk forhandler.
BTW.
Har været væk fra newz.dk i godt et år nu, men min gamle bruger var tilsyneladende blevet slettet. Hvad er jeg gået glip af? Nu har jeg jo mistet mit relativt lave UID :P.
1 skrev:Har været væk fra newz.dk i godt et år nu, men min gamle bruger var tilsyneladende blevet slettet. Hvad er jeg gået glip af? Nu har jeg jo mistet mit relativt lave UID :P.
Og det du er gået glip af er indførelsen af et 3 måneders inaktivitets system, med advarsler. Samt aktiverings mails ;)
Vil være rart at have et dansk firma at sende lortet tilbage til hvis der bliver problemer med det, men i sidste ende kan det jo blive en nødvendighed. Dog vil jeg mene det er en ret alm. problemstilling som der burde være en dansk løsning på. Jeg ved med sikkerhed der er andre der har sat wifi antenner på deres både, men jeg er ikke selv den store sejler så jeg ved ikke så meget om det.
Hm. Den sidste mail jeg fik fra newz.dk var ang. et stjålet admin password hvor jeg derefter ændrede mit password her på siden. Underligt.
Opturen er at jeg kunne få mit 'rigtige' nick som ellers har været optaget.
Vil være rart at have et dansk firma at sende lortet tilbage til hvis der bliver problemer med det, men i sidste ende kan det jo blive en nødvendighed. Dog vil jeg mene det er en ret alm. problemstilling som der burde være en dansk løsning på. Jeg ved med sikkerhed der er andre der har sat wifi antenner på deres både, men jeg er ikke selv den store sejler så jeg ved ikke så meget om det.
Hm. Den sidste mail jeg fik fra newz.dk var ang. et stjålet admin password hvor jeg derefter ændrede mit password her på siden. Underligt.
Opturen er at jeg kunne få mit 'rigtige' nick som ellers har været optaget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.