mboost-dp1
Asus EEE PC 900 til 1000 kr. i Expert
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
I morgen holder Expert åbningstilbud i Risskov, hvor de sælger en Asus EEE PC 900 til 1000 kr. Er det et godt tilbud, eller bør man hellere bruge lidt flere penge på de nyere udgaver?
Specs (tager direkte fra reklamen):
9" Widescreen
Intel Dothan procesor
1 GB RAM
16 GB harddisk
Webkamera
Trådløst netværk
Kortlæser
Linux styresystem
Open Office-kontropakke
Førpris: 1500 kr.
Jeg regner alligevel med at installere Ubuntu på den.
Specs (tager direkte fra reklamen):
9" Widescreen
Intel Dothan procesor
1 GB RAM
16 GB harddisk
Webkamera
Trådløst netværk
Kortlæser
Linux styresystem
Open Office-kontropakke
Førpris: 1500 kr.
Jeg regner alligevel med at installere Ubuntu på den.
Det ser ud til at være et godt tilbud. Personligt ville jeg dog vælge Lenovos IdeaPad pga af lidt større skærm - der er med til at tasteturet også bliver den smule større. Jeg synes simpelthen de andre er for små - og skal den være så lille og handy så er Lenovos altså en smule større med sine 10,2".
Det er jo totalt umuligt at svare på.
Vi aner ikke hvilke behov du har, og hvad formålet med maskinen er.
Skal den bare være lille og smart, er det prisen der gør det, eller batteri-levetid?
Der er ingen tvivl om, at det er en hammer billig maskine, og et fint tilbud - men hvis makinen ikke er kraftig nok til dit behov, eller hvis batterilevetiden er for kort til dit behov, er det jo stadig spild af 1.000 bobs, at købe maskinen.
Min hustru har fået sådan en fyr, og er rigtig glad for den - men det er jo ikke rigtig en målestok du kan bruge til noget som helst.
Vi aner ikke hvilke behov du har, og hvad formålet med maskinen er.
Skal den bare være lille og smart, er det prisen der gør det, eller batteri-levetid?
Der er ingen tvivl om, at det er en hammer billig maskine, og et fint tilbud - men hvis makinen ikke er kraftig nok til dit behov, eller hvis batterilevetiden er for kort til dit behov, er det jo stadig spild af 1.000 bobs, at købe maskinen.
Min hustru har fået sådan en fyr, og er rigtig glad for den - men det er jo ikke rigtig en målestok du kan bruge til noget som helst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.