mboost-dp1
Bedste grafikkort til MAX 700
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg ville måske overveje et GeForce 9800 GT, da den ligger nogenlunde omkring HD 5670*, hvis du overvejer nVidia. Selv ville jeg gå med HD 5670.
*) http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5670...
*) http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5670...
Jeg ville nok gå 14 kroner over budget og købe dette.
Det kan ikke betale sig at købe grafikkort brugt. Pris i forhold til ydelse gør at det er bedre at købe et billigt nyt, end et dyrere gammelt.
Det kan ikke betale sig at købe grafikkort brugt. Pris i forhold til ydelse gør at det er bedre at købe et billigt nyt, end et dyrere gammelt.
Jakob Jakobsen (8) skrev:Jeg ville nok gå 14 kroner over budget og købe dette.
Og hvad så med et billigt, dyrt-næsten-nyt kort, der kun er lidt brugt på den ene side? :)
Man kan jo sagtens falde over en
HD 5670 ville også være mit bud, men i hans situation ville jeg da lige se dba og lignende steder igennem(pc internet fora)... For man kan nogle gange være heldigt at finde et bedre kort til billigere penge...
HD 5670 it is. Egentlig betyder det ikke så meget, for kortet er til min mormor.
Hun har arvet min morbrors gamle PC, og for nogle dage siden stod kortet af. Nu skal der bare et erstatningskort i, så hun kan spille cradle of rome osv igen.
Men jeg takker for svarene og håber kortet når at komme til i morgen.
Fred ud.
Hun har arvet min morbrors gamle PC, og for nogle dage siden stod kortet af. Nu skal der bare et erstatningskort i, så hun kan spille cradle of rome osv igen.
Men jeg takker for svarene og håber kortet når at komme til i morgen.
Fred ud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.