mboost-dp1

Blackberry som mobil

Gå til bund
Gravatar #1 - Wassini
27. jul. 2009 07:59
Vi har nogle sælgere i firmaet, der er begyndt at "kræve" at få Blackberry, fordi de har hørt at andre firmaer benytter dem med stor succes...
Lige nu har vi en politik om at benytte Windows Mobile telefoner, da de kan koble direkte op til Exchange og vores AD ect, og hver gang en medarbejder tropper op med en anden type (Nokia, S.E. etc) kan vi godt få det til at virke til at starte med, men de løber ALTID ind i problemer over tid - og ender oftest med at skifte til en HTC (ustabil og langsom, men det virker)

Er der nogen, der har erfaringer med Blackberry i forbindelse med Exchange / A.D. etc???
Gravatar #2 - Norrah
27. jul. 2009 08:25
Desværre. Aner intet om Blackberry.

Men det virker ganske glimrende på iPhone. Mon ikke dine sælgere kunne overleve sådan en? :)
Ved dog ikke lige med Active Directory... Det har jeg ikke lige haft roddet med.

Hvad har du gemt i dit AD træ?
Gravatar #3 - XorpiZ
28. jul. 2009 15:08
Wassini (1) skrev:
Er der nogen, der har erfaringer med Blackberry i forbindelse med Exchange / A.D. etc???

Jeg har ikke prøvet med AD, men så vidt jeg husker, så er det lettere bøvlet at få en Blackberry til at understøtter Exchange. Det er noget med, at man skal tilmelde sig en web-service, der logger sig på exchange-serveren og "pusher" mailen videre til telefonen.

Det koster naturligvis, så spørgsmålet er, om det ikke ville være bedre med en anden tlf.
Gravatar #4 - Wassini
30. jul. 2009 21:12
Nu får vi at se, for en af brugerne har lige købt en iPhone, og indtil videre har han ikke fået den til at synce med Exchange ;-)
Nu må vi se hvor længe han gide rode med den inden han skifter tilbage til en Win telefon, der bliver supporteret af os :-)
Gravatar #5 - Norrah
30. jul. 2009 21:44
#4 Onde stodder :D Hjælp dog den stakkels mand, med den gode smag!
Gravatar #6 - Chewy
31. jul. 2009 01:06
@5

Det kan jeg så godt forstå.
Men nu snakker vi jo om manden der har købt en iphone.
Hvad skal vi gøre med ham ;-)
Gravatar #7 - arne_v
31. jul. 2009 02:35

Blackberry er vel den mest brugte telefon i business kredse. Og >99% af dem syncher nok op mod en Microsoft infrastruktur inkl. Exchange.

Så hvis det virker for et par millioner over hele verden, så kan I sikkert også få det til at virke.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login