mboost-dp1

Bytte noget til samme pris?

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
14. apr. 2010 19:13
Hej Newz!

Jeg købte mig et SteelSeries 4H fra proshop, og efter 9 dage i brug er microfonen stået af. Den er helt død /:

Tror i godt at jeg kunne ringe til dem, og få headsettet byttet til et Creative HS-950, som koster lidt under 4H'eren?

4H - 290kr
HS-950 - 270kr

Begge priser er inc. fragt :)
Gravatar #2 - ignuz
14. apr. 2010 19:15
Hvorfor ikke blot forsøge uanset hvad folk herinde fra siger? Hvis folk siger "det kan man normalt godt" har du så tænkt dig at bruge det som argumentation i samtalen med Proshop ? :)
Gravatar #3 - Jakob Jakobsen
14. apr. 2010 19:34
Om ikke andet har du din fortrydelsesret. Så hvis de nægter dig at bytte den til en anden vare, kan du bare forlange varen taget retur.
Gravatar #4 - Imperial
14. apr. 2010 20:01
Ignuz (2) skrev:
Hvorfor ikke blot forsøge uanset hvad folk herinde fra siger? Hvis folk siger "det kan man normalt godt" har du så tænkt dig at bruge det som argumentation i samtalen med Proshop ? :)

Det kunne være at nogen måske havde prøvet at lege kræmmer med Proshop før :)

Jakob Jakobsen (3) skrev:
Om ikke andet har du din fortrydelsesret. Så hvis de nægter dig at bytte den til en anden vare, kan du bare forlange varen taget retur.

I know :P Ville bare lige tjekke om nogen herfra havde prøvet at gøre det før :)
Gravatar #5 - Makey
15. apr. 2010 20:34
Imperial (4) skrev:
Ville bare lige tjekke om nogen herfra havde prøvet at gøre det før :)

Masser af gange, men hvis du vil undgå virus, så husk kondom!
Gravatar #6 - Systran
15. apr. 2010 21:27
Makeybussines (5) skrev:
Masser af gange, men hvis du vil undgå virus, så husk kondom!

*cough*
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login