mboost-dp1

CeBIT 2010 Bustur. ?

Gå til bund
Gravatar #1 - NightBreaker
8. feb. 2010 11:38
Hej Newz`er

For 2 år siden var der lavet en fanatisk bustur til CeBIT. Desværre var der ikke noget sidste år. Men er det ikke noget der skal laves om på :D ?

Kan Newz ikke finde en god tur frem igen som for 2 år siden?

Hvad siger I andre ? :D

Ps. som information kan jeg oplyse at, hvis man er bruger på CeBIT.de, så får man en gratis billet, dog ikke med det samme, men året efter osv.
Gravatar #2 - zin
8. feb. 2010 12:21
Som sædvanlig er newz.dk ALT for langsomme på dette punkt. PROSA har været halv-hurtige i år og er lige kommet med et arrangement.
Gravatar #3 - NightBreaker
8. feb. 2010 13:52
Det er alt sammen fint, men jeg er ikke medlem af prosa. 620kr er også en ret vild pris, kan jo køre derned for de penge.
Gravatar #4 - NightBreaker
8. feb. 2010 13:53
ps. har billet får jeg hvert år gratis af CeBIT.
Gravatar #5 - zin
8. feb. 2010 14:05
#3: Man betaler jo også for hygge-turen derned. :-)
Gravatar #6 - Avenger-
8. feb. 2010 14:09
Jeg tror desværre ikke (så vidt jeg ved), at der er planer om at lave en tur, så ved ikke, hvor "langsomme" vi er på det punkt ZiN :)

Men den må Peter nok lige bekræfte, inden jeg udtaler mig alt for meget på redaktionens vegne.
Gravatar #7 - zin
8. feb. 2010 14:20
#6: Der har været en bustur i 2007 (mindes jeg). Siden da har folk spurgt efter det, men der er kun kommet den klassiske "vi overvejer at...., afvent melding"-melding, som der ikke kom noget opfølgning.

//EDIT: Ikke noget opfølgning før det var for sent. :-)
Gravatar #8 - Pernicious
9. feb. 2010 06:47
Jeg kan desværre ikke komme med noget helt konkret endnu. Der er stadig et par ting som skal afklares inden vi 100 % ved hvor vi står mht. en tur til CeBIT, men som det ser ud nu, så bliver det afklaret i løbet af denne uge. Lige så snart det sker vil jeg skrive det.
Gravatar #9 - NightBreaker
9. feb. 2010 07:25
Jeg er spændt :P

Gravatar #10 - NightBreaker
9. feb. 2010 07:26
ps. håber det bliver lige som sidste gang, hvor der også var bus fra kolding. Det var så dejlig let. :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login