mboost-dp1
Computer til programmering
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg søger en rigtig lækker laptop til webprogrammering
- Stor / kæmpeskærm.
- Lang batteritid ev.t mulighed for 2batterier, eller ekstra stort batterier.
- Vægt: ligegyldigt
Søger nærmest det modsatte af en netbook...
Har i nogle bud. Priside: 8.000,00
- Stor / kæmpeskærm.
- Lang batteritid ev.t mulighed for 2batterier, eller ekstra stort batterier.
- Vægt: ligegyldigt
Søger nærmest det modsatte af en netbook...
Har i nogle bud. Priside: 8.000,00
"Lang batteritid" er som regel det modsatte af "stor skærm". Men ok, du søger en laptop med stor skærm, lang batteritid, ingen GPU og CPU og Harddisk er ligegyldig:
Dell
(Den helt billige har ikke noget grafikkort.)
Dell har (ihvertfald tidligere haft) mulighed for at sætte et batteri i computeren i stedet for eg. DVD-drevet.
Tilgengæld vil 17" computere være tæt på umulige at bruge i eks. tog og bus. Hvilket nok vil konflikte med dit ønske, der munder ud i lang batteritid.
Dell
(Den helt billige har ikke noget grafikkort.)
Dell har (ihvertfald tidligere haft) mulighed for at sætte et batteri i computeren i stedet for eg. DVD-drevet.
Tilgengæld vil 17" computere være tæt på umulige at bruge i eks. tog og bus. Hvilket nok vil konflikte med dit ønske, der munder ud i lang batteritid.
En 13.3'' macbook kan også sagtens bruges, hvis man har mulighed for at slutte en større skærm til når man sidder stille på kontoret. Og mus og tastatur selvfølgelig.
Jeg synes personligt det er lidt fjollet at købe en kæmpe bærbar, og så synes jeg det er rart at have to forskellige skærme man kan se resultatet på umiddelbart. Sider ser jo forskellige ud på forskellige skærme.
Jeg synes personligt det er lidt fjollet at købe en kæmpe bærbar, og så synes jeg det er rart at have to forskellige skærme man kan se resultatet på umiddelbart. Sider ser jo forskellige ud på forskellige skærme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.