mboost-dp1
Computer vil ikke starte, når lydkort er tilsluttet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Jeg har købt et Creatives Sound Blaster X-Fi Elite Pro lydkort.
Så snart jeg tilslutter det til strøm, kan computeren ikke tændes.
Hvad kan det skyldes???
Mike
Jeg har købt et Creatives Sound Blaster X-Fi Elite Pro lydkort.
Så snart jeg tilslutter det til strøm, kan computeren ikke tændes.
Hvad kan det skyldes???
Mike
Nogle strømforsyninger der kan anbefales?
Kender intet til, hvad der er godt eller dårligt, når vi snakker strømforsyninger.
Og hvor mange watt ville være passende?
Kender intet til, hvad der er godt eller dårligt, når vi snakker strømforsyninger.
Og hvor mange watt ville være passende?
terracide (6) skrev:Sikker på at kortet er seated rigtigt?
Prøvet med et andet PCI slot?
Prøvet med en anden floppy powerledning?
Har prøvet. Intet af det virker.
Møgirriterende at have brugt så mange penge på et lydkort, og så lortet ikke virker.
Troede jeg også, men da jeg var til et lan party, skulle jeg bruge et floppy drev, så jeg tænkte at kunne tag stikket derfra(man gider jo ikke at slæbe boksen med), men nej død comp. ind til jeg satte det i igen.
Jeg siger ikke at du lyver, bare at det kan være produktions modellen.
Kender en der også har et X-Fi Elite Pro og hans kort er sat op anderledes end mit, det er 2 år nyere.
Troede jeg også, men da jeg var til et lan party, skulle jeg bruge et floppy drev, så jeg tænkte at kunne tag stikket derfra(man gider jo ikke at slæbe boksen med), men nej død comp. ind til jeg satte det i igen.
Jeg siger ikke at du lyver, bare at det kan være produktions modellen.
Kender en der også har et X-Fi Elite Pro og hans kort er sat op anderledes end mit, det er 2 år nyere.
#17 Hvis man vil havde kvalitet, så køber man Auzentech's X-fi.
Det der køber du for boksen, og jeg må indrømme, jeg har aldrig set formålet i den. Hvilket er derfor jeg gerne vil havde nogen til at forklare mig hvorfor de har købt det.
Eneste grund til jeg i sin tid overvejede det, var fordi at det var den eneste måde man kunne få ram, uden at vælge den der klamme fidel1ty udgave.
*Ikke negativ ladet, jeg er helt seriøs, jeg vil gerne vide det.
Det der køber du for boksen, og jeg må indrømme, jeg har aldrig set formålet i den. Hvilket er derfor jeg gerne vil havde nogen til at forklare mig hvorfor de har købt det.
Eneste grund til jeg i sin tid overvejede det, var fordi at det var den eneste måde man kunne få ram, uden at vælge den der klamme fidel1ty udgave.
*Ikke negativ ladet, jeg er helt seriøs, jeg vil gerne vide det.
#18:
Mit Elite Pro er købt til gaming pga. 7.1 surrond og dens breakout box, jeg har ingen interesse i hverken Dolby dit eller dat, så hvorfor spilde penge på det?
Og jeg er kold i *beeep* over opamps, hvad bliver det næste...monstercables?
(Og alle creative's X-fi har X-RAM (2mb)...nogle modeller har dog mere.)
Mit Elite Pro er købt til gaming pga. 7.1 surrond og dens breakout box, jeg har ingen interesse i hverken Dolby dit eller dat, så hvorfor spilde penge på det?
Og jeg er kold i *beeep* over opamps, hvad bliver det næste...monstercables?
(Og alle creative's X-fi har X-RAM (2mb)...nogle modeller har dog mere.)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.