mboost-dp1
Crysis 4850
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej jeg har dette system
Asus P5Q
Intel core 2 duo e8500
4 GB 1066 mhz ram
Club 3d 4850
Og i crysis benchmarken har jeg ingen problemer men når jeg så skal spille ingame kører min fps sådan her ~~~~~~~~. Og det er virkelig ikke hvad jeg ser andre med samme gfx får i crysis hvad kan det være? har alle de nyeste drivere til alt.. Kører uden aa og alt er sat til application used i CCC..
Asus P5Q
Intel core 2 duo e8500
4 GB 1066 mhz ram
Club 3d 4850
Og i crysis benchmarken har jeg ingen problemer men når jeg så skal spille ingame kører min fps sådan her ~~~~~~~~. Og det er virkelig ikke hvad jeg ser andre med samme gfx får i crysis hvad kan det være? har alle de nyeste drivere til alt.. Kører uden aa og alt er sat til application used i CCC..
Definér lige lidt bedre hvordan det kører? :p
Framerates dykker, det sker jo. Specielt senere i spillet med alle is-effekterne(voldsomt brug af shaders ._.) osv.
Mit Radeon x1950Pro klarer det lige med nød og næppe på:
1280*1024
Alt på medium, undtagen psysics som selvfølgelig er på Very High.
Ingen AA eller AF
Hvad har du sat dine grafikindstillinger til?
Det kan jo også være din strømforsyning der føder kortet med for lidt strøm, et 4850 er jo noget af en strømsluger. :)
Framerates dykker, det sker jo. Specielt senere i spillet med alle is-effekterne(voldsomt brug af shaders ._.) osv.
Mit Radeon x1950Pro klarer det lige med nød og næppe på:
1280*1024
Alt på medium, undtagen psysics som selvfølgelig er på Very High.
Ingen AA eller AF
Hvad har du sat dine grafikindstillinger til?
Det kan jo også være din strømforsyning der føder kortet med for lidt strøm, et 4850 er jo noget af en strømsluger. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.