mboost-dp1

Det nye hardware. Lidt hjælp.

Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
5. jul. 2009 16:45
Har fået installeret nyt hardware idag og skal lige ha' hjælp til lidt problemer. Selvføligelig kunne det ikke bare virke .... >_>

Jeg har én Rød pixel på den nye skærm, den er rød i lyste områder. Har kørt UD Pixel og når skærm er helt sort er den der ikke. Det betyder at den ikke er død, ikke? (Sq den så ikke ha' været der i hvid?)

Og så også, når jeg slukker PCen fryser den ved "Computer is shutting down". Den nye CPU er OC'd med 10% (en mulighed man bare kunne vælge via bios og så gjorde den det selv).

Er det højst sandssynlig derfor? Også, kan man "ødelægge" PCen ved at i længden blive med at slukke den på tænd/sluk knap efter den er frosset?
Gravatar #2 - Bean
5. jul. 2009 17:50

Nej du kan ikke ødelægge PCens fysisker hardware.
Om du får problemer med Windows hen af vejen, skal jeg ikke kunne sige, men rent fysisk skulle det være en skrøne at "man ødelægge PCen".
Gravatar #3 - lolage
6. jul. 2009 15:52
Alright. tak.
er det nogen der ved ang. min pixel?

Læste af hvis den er sort på blå baggrund eller gul på hvid baggrund er den død, mens hvis den er blå på sort baggrund sidder den fast.

Er rimlig sikker på min er sort på blå baggrund, men den er Rød på hvid baggrund istedet for gul, og på sort baggrund er den der slet ikke. Der er den vel bare.. sort.
(Kan i følge med? :P)

Død eller stuck?
Gravatar #4 - lolage
6. jul. 2009 16:07

Sort på Blå = Død
Gul på Hvid = Død
Blå på Sort = Stuck

Min:
Sort på Blå
Rød på Hvid
Sort på Sort
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login