mboost-dp1
Driver til drev
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
#1 Kan drevet ikke findes i Enhedshåndtering, eller kan drevet godt findes, men virker ikke?
Der er en kæmpe forskel, og jeg har aldrig selv installeret en driver til mine drev, når jeg har installeret dem. Derfor vil jeg gerne vide, hvilket OS han har, samt om vi snakker om IDE eller SATA?
Der er en kæmpe forskel, og jeg har aldrig selv installeret en driver til mine drev, når jeg har installeret dem. Derfor vil jeg gerne vide, hvilket OS han har, samt om vi snakker om IDE eller SATA?
Hvis det mangler i denne computer, men kan ses i BIOS, så er det sansynligvis UPPER/LOWER filters der er blevet pooched (Nogle brænder programmer har det med at fucke disse indstillinger op, f.eks NERO og ROXIO)
Søg på upper lower filters i google for at få en forklaring om hvordan de nulstilles...
Søg på upper lower filters i google for at få en forklaring om hvordan de nulstilles...
Forstår ikke lige hvorfor du er blevet rated som flamebait i din første post... Det kan være SKAK2000 kan give en forklaring på det..
Virkede det at nulstille filters?
Virkede det at nulstille filters?
Det kan muligvis være fordi der aldrig er nogen på Newz der fucker noget op, det er altid "en ven" der har brug for hjælp. Lidt utroværdigt, men selvfølgelig ikke noget der berettiger en Flamebait rating.
Det kan muligvis være fordi der aldrig er nogen på Newz der fucker noget op, det er altid "en ven" der har brug for hjælp. Lidt utroværdigt, men selvfølgelig ikke noget der berettiger en Flamebait rating.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.