mboost-dp1

Drivere til nyt Gfx kort virker ikke HJÆLP!?

Gå til bund
Gravatar #1 - dusif
27. dec. 2008 18:56
jeg har fået et nyt grafik kort i julegave... skønt... eneste problem er bare at når jeg prøver at installere driverne til det og genstarter computeren siger den at den ikke ka finde driverene

har skiftet fra et asus 9250 til et Geforce 6200 PNY

hvad kan være grunden til at det ikke virker?... har slettet alt hvad der havde med det gamle kort at gøre, kortet virker som det skal har hentet drivere fra nettet istedet for cd'en og har haft en ven ovre at kigge på det han ved heller ikke hvorfor men siger at vi ka prøve at omformatere hele skidtet... og det er jo sidste udvej... ville lige høre om der var nogen der havde nogle bedre forslag først?
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
27. dec. 2008 19:17
Hent disse filer:
http://downloads.guru3d.com/nVidia---Nasty-File-Re...
http://downloads.guru3d.com/The-Catalyst-Uninstall...
Og den nyeste driver til dit grafikkort.

Derefter kører du de to første filer der fjerner alle rester af de tidligere drivere på dit system, og genstarter.
Derefter kan du installere driveren, og forhåbentlig virker det nu.
Gravatar #3 - vandfarve
27. dec. 2008 20:15
Lettere offtopic:

dusif (1) skrev:
har skiftet fra et asus 9250 til et Geforce 6200 PNY

Lad mig lige få den igen - har du skiftet til et Geforce 6200? Et grafikkort, der har mere end 5 år på bagen?!
Gravatar #4 - dusif
27. dec. 2008 20:50
no idea... geforce 6200 PNY
256MB DDR AGP8X

har pixel shader 3,0... det gamle havde kun 1.0 og var på 128 så det ka jo kun være bedre :P
Gravatar #5 - dusif
27. dec. 2008 21:35
det virkede desværre ikke... den vil bare ikke fungere :S
Gravatar #6 - vandfarve
28. dec. 2008 09:59
dusif (4) skrev:
no idea... geforce 6200 PNY
256MB DDR AGP8X

har pixel shader 3,0... det gamle havde kun 1.0 og var på 128 så det ka jo kun være bedre :P

Alt respekt for dig, og det skal ikke opfattes stødende på nogen måde, men jeg håber virkelig ikke, at du eller din gavegiver har betalt penge for det, da det trods alt er en milliard år gammel.

Hvilke spil spiller du? Jeg vil umiddelbart hellere anbefale dig at blive 3 timer længere på arbejdet og bruge pengene på et nyt grafikkort, da det alligevel ikke kan det store ift. de nye grafikkort, der er 4 generationer yngre.
Gravatar #7 - dusif
28. dec. 2008 15:42
spiller ikke så meget... lidt entropia universe, counter strike og warcraft 3 :P

men altså nu er min computer sq heller ikke den bedste eller hurtigeste... 2GHz 1024 mb ram 130 gb harddisk... så det ka sq ikke betale sig at købe et bedre grafik kort... og så kostede det jo kun 300kr det nye kort... ka bare stadig ikke få lortet til at virke :S
Gravatar #8 - kimx
28. dec. 2008 17:15
Hvilke drivere prøver du at installerer?
Gravatar #9 - dusif
28. dec. 2008 19:25
dem der ligger på cd'en man får med og de nyeste fra nvidias hjemmeside
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login