mboost-dp1

DVD problemer på fujitsu-siemens Amilo m1425 bærebar.

Gå til bund
Gravatar #1 - Kontiki
29. maj 2008 10:36
Da jeg på et tidspunkt fik problemer med at få kontakt med dvd drevet både under windows XP og Linux, udskiftede jeg drevet med et nyere liteon drev.

Problemet er, at jeg for det meste ikke kan få kontakt til drevet, hvilket minder meget om det gamle drev.

Windows xp blev sjovt nok installeret via det nye drev! Nå jeg er heldig at drevet kan findes efter opstart virker det godt nok.

Er der nogen her som har nogle gode ideer til mulige løsningsforslag?

På forhånd tak!

Kontiki
Gravatar #2 - 3214N
6. jun. 2008 17:23
Løs forbindelse? check kabler...
Gravatar #3 - gentox
6. jun. 2008 17:27
3214N, det er en bærbar, altså ingen kabler.
Men hvad der er galt er ikke godt at vide, og måske også derfor folk ikke ligefrem er faldet over hinanden med forslag, der kan løse problemet.
Gravatar #4 - 3214N
6. jun. 2008 18:05
Gentox - tror du det er et trådløs DVD drev???
Ej, selvfølgelig er der kabler i en bærbar.. ;-)
Gravatar #5 - gentox
6. jun. 2008 18:16
Går da stærkt ud fra at den er sat i et stik, og der mener jeg et hvor man bare skubber drevet på plads.

Men ja det kan da være han var heldig da han installerede systemet, og at det nu kun virker engang imellem.

Og for at finde hvad der måtte være løst, skal den jo åbnes og ses igennem.
Det er ikke lige der jeg har min erfaring, skal jeg gerne indrømme, men mere på samling og reparation af almindelige PCer.
Gravatar #6 - 3214N
6. jun. 2008 18:30
Jeg laver både desktops, labtops og servere - og hvis det var min, ville jeg skille den ad, og checke kablingen...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login