mboost-dp1
DVD problemer på fujitsu-siemens Amilo m1425 bærebar.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Da jeg på et tidspunkt fik problemer med at få kontakt med dvd drevet både under windows XP og Linux, udskiftede jeg drevet med et nyere liteon drev.
Problemet er, at jeg for det meste ikke kan få kontakt til drevet, hvilket minder meget om det gamle drev.
Windows xp blev sjovt nok installeret via det nye drev! Nå jeg er heldig at drevet kan findes efter opstart virker det godt nok.
Er der nogen her som har nogle gode ideer til mulige løsningsforslag?
På forhånd tak!
Kontiki
Problemet er, at jeg for det meste ikke kan få kontakt til drevet, hvilket minder meget om det gamle drev.
Windows xp blev sjovt nok installeret via det nye drev! Nå jeg er heldig at drevet kan findes efter opstart virker det godt nok.
Er der nogen her som har nogle gode ideer til mulige løsningsforslag?
På forhånd tak!
Kontiki
Går da stærkt ud fra at den er sat i et stik, og der mener jeg et hvor man bare skubber drevet på plads.
Men ja det kan da være han var heldig da han installerede systemet, og at det nu kun virker engang imellem.
Og for at finde hvad der måtte være løst, skal den jo åbnes og ses igennem.
Det er ikke lige der jeg har min erfaring, skal jeg gerne indrømme, men mere på samling og reparation af almindelige PCer.
Går da stærkt ud fra at den er sat i et stik, og der mener jeg et hvor man bare skubber drevet på plads.
Men ja det kan da være han var heldig da han installerede systemet, og at det nu kun virker engang imellem.
Og for at finde hvad der måtte være løst, skal den jo åbnes og ses igennem.
Det er ikke lige der jeg har min erfaring, skal jeg gerne indrømme, men mere på samling og reparation af almindelige PCer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.