mboost-dp1
Ekstern harddisk hvilken?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeps, jeg ved at der findes mange af sådan nogle tråde her, men ingen af nyere dato.
Jeg står og skal bruge en ekstern 3,5" harddisk på ca. 500 gb til backup af mine sager, men jeg kan simpelthen ikke lure af, hvilke mærker og modeller der er gode, og hvilke man bare skal holde sig langt væk fra.
Jeg regner ikke med at den skal transporteres særligt meget rundt, den skal bare være stabil.
Så hvis I kender nogle gode og tidsvarende modeller uden øredøvende støj og superlangsomme skrive/læsehastigheder, kan I så ikke poste model/mærke?
På forhånd tak
Jeg står og skal bruge en ekstern 3,5" harddisk på ca. 500 gb til backup af mine sager, men jeg kan simpelthen ikke lure af, hvilke mærker og modeller der er gode, og hvilke man bare skal holde sig langt væk fra.
Jeg regner ikke med at den skal transporteres særligt meget rundt, den skal bare være stabil.
Så hvis I kender nogle gode og tidsvarende modeller uden øredøvende støj og superlangsomme skrive/læsehastigheder, kan I så ikke poste model/mærke?
På forhånd tak
Hvad med selv at købe et ekstern kabinet, og så en 500G disk f.eks :
Revoltec Alu Guard 2 (ca 300,-)
500 GB – SATAII-300 (ca 600,-)
*ialt 900,-
Det er dem jeg køber mest af, når jeg skal udvide med eksterne diske, fordel er lidt (synes jeg selv) at jeg har kontrol over selve harddisken og jeg er sikker på jeg selv kan skifte den hvis den "står af"
*priserne er taget fra shg, og er rundet op til nærmeste 100
Revoltec Alu Guard 2 (ca 300,-)
500 GB – SATAII-300 (ca 600,-)
*ialt 900,-
Det er dem jeg køber mest af, når jeg skal udvide med eksterne diske, fordel er lidt (synes jeg selv) at jeg har kontrol over selve harddisken og jeg er sikker på jeg selv kan skifte den hvis den "står af"
*priserne er taget fra shg, og er rundet op til nærmeste 100
Jeg ville personligt vælge en MyBook fra WD. Jeg har selv en af de forrige modeller som kører stabilt, uden at larme voldsomt og med fornuftige skrive/læsehastigheder taget i betragtning af, at min model er med USB2.0.
De fåes i forskellige farver og størrelser (målt i GB, selvfølgelig) og med både USB2.0, FireWire 400/800 og Ethernet.
Priser på EDBpriser.dk
Oversigt hos WD
De fåes i forskellige farver og størrelser (målt i GB, selvfølgelig) og med både USB2.0, FireWire 400/800 og Ethernet.
Priser på EDBpriser.dk
Oversigt hos WD
Det er jeg så godt som 100% sikker på at den ikke har, da den er en bærbar Thinkpad.
Revoltec-hylsteret bliver det nok ikke til, da jeg synes den er lidt smågrim (no offence).
Hvad med en WD Elements™ Desktop 500 GB, er det noget der kan bruges?
Revoltec-hylsteret bliver det nok ikke til, da jeg synes den er lidt smågrim (no offence).
Hvad med en WD Elements™ Desktop 500 GB, er det noget der kan bruges?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.