mboost-dp1
Er Dells Premium Panel-garanti pengene værd?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Efter en mindre gave fra SKAT, går jeg og overvejer, om jeg skulle kaste lidt penge efter en Dell U2410 skærm. En skærm, som over en længere periode, har kostet mig en fyrstelig mængde spyt.
Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt det kan betale sig, at købe fra Dell og få Dells Premium Panel-garanti, der sikrer mod lysende pixelfejl, en 3-årig garanti (udvidelse op til 5 år) samt 24 timers døgnsupport.
Skal jeg bare købe hos ComputerSalg, hvor det er væsentlig billigere, eller er den Premium Panel-garanti virkelig de 1.200 kr. værd?
Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt det kan betale sig, at købe fra Dell og få Dells Premium Panel-garanti, der sikrer mod lysende pixelfejl, en 3-årig garanti (udvidelse op til 5 år) samt 24 timers døgnsupport.
Skal jeg bare købe hos ComputerSalg, hvor det er væsentlig billigere, eller er den Premium Panel-garanti virkelig de 1.200 kr. værd?
#1 Ift. at slippe for lysende pixels (og andre umiddelbare fysiske og visuelle fejl) kan du altid benytte dig af din 14 dages-returret.
Jeg har aldrig været fan af diverse garanti"tilbud". For det første tjener virksomheden ofte styrtende på det og tilbyder som oftest kun ydelsen for deres egen skyld, og for det andet fordi jeg ikke gider at handle et sted, der ikke behandler deres kunder ordentligt, garanti eller ej.
Hvis jeg oplever problemer med et produkt efter normal brug, så forventer jeg en vis service og forståelse, uanset om varen er købt for 2 år siden minus 1 dag eller 2 år siden plus 1 dag.
Jeg har ikke kendskab til deres garantier, men jeg vil ikke anbefale dig at benytte dig af tilbuddet.
Jeg har aldrig været fan af diverse garanti"tilbud". For det første tjener virksomheden ofte styrtende på det og tilbyder som oftest kun ydelsen for deres egen skyld, og for det andet fordi jeg ikke gider at handle et sted, der ikke behandler deres kunder ordentligt, garanti eller ej.
Hvis jeg oplever problemer med et produkt efter normal brug, så forventer jeg en vis service og forståelse, uanset om varen er købt for 2 år siden minus 1 dag eller 2 år siden plus 1 dag.
Jeg har ikke kendskab til deres garantier, men jeg vil ikke anbefale dig at benytte dig af tilbuddet.
vandfarve (2) skrev:#1 Ift. at slippe for lysende pixels (og andre umiddelbare fysiske og visuelle fejl) kan du altid benytte dig af din 14 dages-returret.
Gælder det ikke kun, hvis der er mere end et specifikt antal fejl? Jeg mener bestemt jeg læste engang, at der var vedtaget nogle regler i EU, der sagde, at op til en vis størrelse måtte der være så og så mange pixelfejl, før det talte som en defekt.
Hvis vi snakker om fjernsalg, så er der tale om en fortrydelsesret. Det vil sige at du kan bruge den hvis du har fortrudt. Det er underordnet om varen var defekt. Du skal blot returnere den i ca. samme stand som du modtog den.XorpiZ (3) skrev:Gælder det ikke kun, hvis der er mere end et specifikt antal fejl?
http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/raad0...
XorpiZ (3) skrev:Gælder det ikke kun, hvis der er mere end et specifikt antal fejl? Jeg mener bestemt jeg læste engang, at der var vedtaget nogle regler i EU, der sagde, at op til en vis størrelse måtte der være så og så mange pixelfejl, før det talte som en defekt.
Du behøver ikke have en gyldig grund for at bruge returretten. Misforstår vi hinanden?
EDIT: 13 sekunder for langsomt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.