mboost-dp1
Er det smart at købe det her
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej jeg er blevet tilbudt et 32" Samsung fladsskærms tv af en kammarat for 1000kr, det lyder jo meget billigt og jeg overvejer på det kraftigste at købe det af ham, men hvad synes i kloge hoveder? Er det der værd?
Det skal lige nævnes at det ikke er fullHD (kun HD ready) og TV'et er udenfor garanti (en måneds tid over to år gammelt)
Kunne jeg være så uheldigt at den gik i stykker efter en måned, eller holder sådan nogle fladskærms fætre længere end garantien normalt ?
Tvet er et Samsung LE32S62
Det skal lige nævnes at det ikke er fullHD (kun HD ready) og TV'et er udenfor garanti (en måneds tid over to år gammelt)
Kunne jeg være så uheldigt at den gik i stykker efter en måned, eller holder sådan nogle fladskærms fætre længere end garantien normalt ?
Tvet er et Samsung LE32S62
#6 Ikke stjålet... Det er en jeg gik i klasse med, han er udviklingsstuderende og skal rejse hjem igen, han mener ikke at han kan have den med hjem og han vil hellere have et fullHD..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.