mboost-dp1

Erfaringer med Shark Gaming

Gå til bund
Gravatar #1 - Flasher
16. aug. 2010 09:05
Hej

Jeg overvejer at købe en PC hos Shark Gaming, men vil først gerne høre lidt om folks erfaringer med sitet. Søger man på Google finder man både gode og dårlige reviews. På Trustpilot ser det fint ud, men en dans internetportal snakker temmeligt dårligt om dem, hvilket Shark Gaming har leveret en nyhed om, hvor de kalder det for hetz.

Men ser det godt ud? Value for money?

Jeg har overvejet denne PC og vil så smide et bedre lydkort i og evt. opgradere til denne harddisk.

Nogle tanker omkring dette? Et godt valg?

På forhånd tusind tak.
Gravatar #2 - XorpiZ
16. aug. 2010 09:13
Hvad er det for en portal?

Kunne da godt tænke mig at læse lidt om det :)
Gravatar #3 - paradise_lost
16. aug. 2010 09:47
#1 har ingen erfaringer med dem men prisen er da godt nok lige i overkanten.
Gravatar #4 - Bachy
16. aug. 2010 09:57
Jeg tænker på det de skriver her:

Eftersom vores computere er special fremstillede efter personligt ønskede konfigurationer er returretten bortfaldet fra betalingstidspunktet. Der er altså ingen fortrydelsesret ved bestilling af Shark computere.

Altså, for mig og se, så ligner alle deres computerer hyldevarer som de har stående klar, derfor forstår jeg ikke hvordan de kan krybe uden om returretten ?
Gravatar #5 - Flasher
16. aug. 2010 10:39
paradise_lost: Tja, jeg prøvede at tjekke den PC jeg har funde på edbpriser - tror den ville ende omkring 9600 - så er det vel ikke såå slemt, når den er samlet?

Bachy: Godt set! Det virker godt nok lidt underligt. Men jeg regner heller ikke med at købe før jeg er helt sikker på, at jeg vil have den givne PC, så det burde ikke blive relevant..

Nogle der har nogle comments til det system jeg har fundet?
Gravatar #6 - Plimmer
17. aug. 2010 00:15
Lidt pebret, ikke det bundkort jeg ville vælge til overclocks også synes jeg de har smurt lige tykt nok på hvad angår det Corsair kølekit.
Gravatar #7 - Flasher
17. aug. 2010 07:01
#6: Okay, du har nok ret mht. bundkortet. Hvad mener du om kølekittet? At det ikke er så godt ifht. hvad de skriver?
Gravatar #8 - Plimmer
17. aug. 2010 12:01
Det skal nok virke, men man får rigtigt meget luft køling for de penge man smider i sådan et kit.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login