mboost-dp1

Ethernet Switch

Gå til bund
Gravatar #1 - Maeva
30. jul. 2010 07:04
min familie har to computere, den ene er for mig og den anden er til min mor. Jeg vil gerne købe en Ethernet Switch. jeg finder en sådan her ud: <link fjernet af redaktionen pga spam>
Det giver 8 Gigabit-porte til hurtigt serverimplementering at imødekomme den stigende net belastning og den understøtter fuld og halv duplex drift på alle havne. Jeg har brug for din faglige rådgivning, kan du hjælpe mig? Tak
Gravatar #2 - Dreadnought
30. jul. 2010 07:12
Fin switch, men hvorfor købe den i udlandet?
Den kan fås meget billigere herhjemme.
Gravatar #3 - skalla
30. jul. 2010 07:13
ligner et spam indlæg...
#1 skrev:
Det giver 8 Gigabit-porte til hurtigt serverimplementering at imødekomme den stigende net belastning og den understøtter fuld og halv duplex drift på alle havne

ligner noget fra google translate

Gravatar #4 - gentox
30. jul. 2010 07:19
Du har ret, ville ellers have forslået en af disse som alternativ,
da de i modsætning til den D-Link ikke har problemer med strømforsyningen eller performance.

Trendnet 8 ports "grøn" gigabit switch
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4...

Den samme men med indbygget strømforsyning.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=7...
Gravatar #5 - Bundy
30. jul. 2010 09:50
Aldrig. Mere. TrendNET.
Gravatar #6 - gentox
30. jul. 2010 10:13
Kunne være sjovt at høre hvad du har af erfaringer med TrendNET. For de 3 produkter jeg har købt op til nu, er ikke specielt kønne, men har nul nedetid og fungerer altid.

Min router er D-Link (DIR-855) og den har stort set samme stabilitet, men det burde også forventes når den koster over 1000 Kr.
Gravatar #7 - siliankaas
30. jul. 2010 10:18
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login