mboost-dp1
Får blue screen og kan ikke finde fejlen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa!, jeg får bluescreen på minstationær og windows kommer med denne error når jeg starter op igen:
Har testet mine ram med hirens boot cd og den fandt ingen problemer. Har også koble et nyeligt købt DVD drev fra da jeg trode den lavede problemed, Men det virkede heller ikke. Har lidt på fornemmelsen at det er grafikkortet men ved ikke lige hvordan jeg tester det...Er der nogen som kan hjælpe mig??
//csstener
Problemsignatur:
Navn på problemhændelse: BlueScreen
OS-version: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landestandard-id: 1030
Flere oplysninger om problemet:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA800795F4E0
BCP2: FFFFF8800F23AAE4
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Har testet mine ram med hirens boot cd og den fandt ingen problemer. Har også koble et nyeligt købt DVD drev fra da jeg trode den lavede problemed, Men det virkede heller ikke. Har lidt på fornemmelsen at det er grafikkortet men ved ikke lige hvordan jeg tester det...Er der nogen som kan hjælpe mig??
//csstener
#1 Hiv grafikkortet ud, brug det onboard eller sæt et andet i og boot?
:-/ så skal jeg have fat i et andet....sory men så Bumper jeg lige her igen når jeg har fået fat i et andet
:-/ så skal jeg have fat i et andet....sory men så Bumper jeg lige her igen når jeg har fået fat i et andet
Hånter (4) skrev:... Du kunne også prøve hans råd først, inden du bumper tråden. Hvis det virker fint med det nye grafikkort, er det jo det gamle der er defekt = ingen grund til at bumpe tråden ;)
Der er holdninger som den der ødelægger internettet. Hvis han finder fejlen skal han selvfølgeligt komme tilbage og skrive hvad der var galt og hvordan han fiksede det, så andre kan finde ud af det når støder på denne tråd.
Reporting back!
efter noget tids testing så har jeg både testet med et nyt GF-kort og et program(fandt det efter jeg havde brug det nye gf-kort)til at teste dit gf-kort den fandt (rundtregnet) 57000 fejl under mem test
Så det er mit grafikkort som er problemet.
Programmet jeg brugte kan du finde HER husk at have den nyeste DirectX 9
efter noget tids testing så har jeg både testet med et nyt GF-kort og et program(fandt det efter jeg havde brug det nye gf-kort)til at teste dit gf-kort den fandt (rundtregnet) 57000 fejl under mem test
Så det er mit grafikkort som er problemet.
Programmet jeg brugte kan du finde HER husk at have den nyeste DirectX 9
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.