mboost-dp1

Gamer bærbar!!11 - Eller bare mest muligt for pengene

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
25. maj 2011 15:41
Hello!

En af min storebrors kollegaer insisterer på at jeg skal finde en gamer laptop til hans søn, til omkring 5000 kr. Mit svar var selvfølgelig "Det får du ikke til de penge".. Men han insisterer jo...

Eftersom sidste gang jeg gik op i gaming var... aldrig, så er jeg lidt på bar bund når det kommer til hardware dertil. Han har selv været ude og kigge i en butik og fået fortalt at en HP Pavilion G6-1019 måtte være sagen. Og som vi alle ved så kan sælgere aldrig finde på at sælge noget bare for at sælge.. Sådan næsten..

Anywhores, spørgsmålet kan stilles meget kort: Hvor får han mest muligt for 5000 dask, hvis han skal have en "gamer" laptop?
Gravatar #2 - izym
25. maj 2011 16:13
Den her må umiddelbart være mit bud. Ja, det er en Acer, men det må man sgu leve med, hvis man insisterer på, at skulle have en "gamer" laptop til 5000 kr.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [1908453891]
25. maj 2011 17:31
Ville det berører dit sociale liv hvis du nikkede ham en skalle?

Brb, hopper lige i cheap-ass dragten og kigger nettet igennem :P
Gravatar #4 - NightZtorm
26. maj 2011 06:29
Køb en stationær og en bæresele til ham... så har du lidt gamer og lidt bærbar for 5000 kr =)
Gravatar #5 - Magten
26. maj 2011 14:00
Takker, den vil jeg kigge nærmere på :)

Jeg har overvejet det.. Det er næsten det værd ^^

Så skal han også have en UPS med.. Det bliver dyrt :/
Gravatar #6 - Coney
26. maj 2011 14:29
Jeg vil bare lige vise dig hvor langt 5k rækker for en stationær.. Det kan du jo vise knægten og spørge om han virkelig har behov for at flytte på skidtet...

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?...
Gravatar #7 - Magten
27. maj 2011 08:59
Jeg er ved at overtale ham til at bruge pengene på en stationær istedet for. Men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre :D
Gravatar #8 - Mnc
27. maj 2011 10:08
Hvis du ikke kan overtale ham til at købe en stationær, så prøv at overbevis ham om, at vente så langt tid som overhovedet muligt med at købe en bærbar.
Så han kan spare flere penge op, og få en bedre maskine. Man kan få en fin VAIO for ~6500.
Gravatar #9 - OxxY
27. maj 2011 10:53
http://www.dell.com/dk/p/xps-l502x/pd?oc=n00x5m01&... man ka få en XPS 15 til 5.5, og Dell har nogengange 5-15% rabat hvis man tilmelder deres nyhedsbrev. Det er sku en udemærket maskine, men gamer bliver en bærbar sku aldrig.
Gravatar #10 - Magten
30. maj 2011 07:45
Jeg gav ham de inputs som i er kommet med her, hvorefter han siger "Tror bare jeg tager HP'en, Acer'en havde jeg set men jeg synes ikke den er pæn.."

Det er så sidste gang man gider spilde tid på at hjælpe ham med så noget ^_^

Edit: Men tak for hjælpen til jer :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login