mboost-dp1
God kompakt bærbar?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Nu er det sådan, at jeg nok skal tilbringe en del tid på forskellige hospitaler det næste halve års tid.
Derfor vil jeg have mig en ny bærbar, der er lidt mere bærbar end min nuværende.
Jeg har dog nogle ret strenge krav til den, så jeg synes ikke det er mange modeller jeg kan finde.
denne er et godt bud.
De krav jeg har, er at den skal være lille helst under 14", men 15" kan lige gå an.
Dog skal den vertikale opløsning være mindst 1080p.
Det giver pludselig et meget lille udbud.
Men det kunne jo være at en af jer havde set en interessant maskine.
Til sidst, nej der må ikke stå Apple på den. :)
Derfor vil jeg have mig en ny bærbar, der er lidt mere bærbar end min nuværende.
Jeg har dog nogle ret strenge krav til den, så jeg synes ikke det er mange modeller jeg kan finde.
denne er et godt bud.
De krav jeg har, er at den skal være lille helst under 14", men 15" kan lige gå an.
Men det kunne jo være at en af jer havde set en interessant maskine.
Til sidst, nej der må ikke stå Apple på den. :)
Jakob Jakobsen (1) skrev:Nu er det sådan, at jeg nok skal tilbringe en del tid på forskellige hospitaler det næste halve års tid.
Kender følelsen.. :(
Jeg har selv haft kig på UX31. Det er en super læker maskine og hvis jeg selv havde pengene ville jeg rende ud og købe den med det samme!
Jakob Jakobsen (1) skrev:Jeg har dog nogle ret strenge krav til den, så jeg synes ikke det er mange modeller jeg kan finde.
denne er et godt bud.
You don't say. :D
ITpriser, 1080 @ max 15,5"
Hvis du gerne vil < 15" , så har du vist ikke bare fundet en okay maskine, men den eneste. :P
Med 15,6" er listen pludselig lidt større, men så er vi oppe i standard laptop størrelse.
Hvis du vil have en bærbar istedet for en standard laptop, så er valget vist ikke-eksisterende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.