mboost-dp1
grafikkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej.
Jeg har nu længe søgt på nettet efter et grafikkort, pci med VIDEO in og VIDEO ud, men når man søger får man alt andet end man søger, når man så endelig har fundet et man kan bruge, og bestiller det hos en netforetning, får man en begrænset version og ikke det man faktisk har bestilt, man skriver VIVO, i spesifikationerne, når man så får det så står der pæudselig AVIVO, der er noget helt andet.
Man skulle jo hyave send det tilbage igen (det fik jeg ikke gjort, sørgeligt ), jeg skal bruge dette grafikkort til at optage film med for derefter at redigere.
Måske er der en herinde der kan hjælpe mig og nævne et godt kort der er til at købe.
MVH
svaagec
Jeg har nu længe søgt på nettet efter et grafikkort, pci med VIDEO in og VIDEO ud, men når man søger får man alt andet end man søger, når man så endelig har fundet et man kan bruge, og bestiller det hos en netforetning, får man en begrænset version og ikke det man faktisk har bestilt, man skriver VIVO, i spesifikationerne, når man så får det så står der pæudselig AVIVO, der er noget helt andet.
Man skulle jo hyave send det tilbage igen (det fik jeg ikke gjort, sørgeligt ), jeg skal bruge dette grafikkort til at optage film med for derefter at redigere.
Måske er der en herinde der kan hjælpe mig og nævne et godt kort der er til at købe.
MVH
svaagec
Du optager vel filmen med et kamera, ik? Så det handler vel om at få overført filmen overført til din computer, og så hvilke muligheder kameraet har for denne overførsel. Det skulle gerne holdes digitalt, så den der med video in, undrer mig lidt. Men det er måske et analogt kamera?
Det er ikke så vigtigt med video ud, det er mere vigtigt med video in så jeg kan overføre film fra mit analog kamera, det er via S-VHS
Du kunne måske også overveje noget i den her stil: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=3...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.