mboost-dp1
har 4 gig ram men windows siger der kun er 1
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Motherboard: ASRock 775 Dual-880 Pro
Processor: Intel Pentium 4, 3GHz 64BIT (800MHz) FSB, 2MB L2 Cache
RAM: 2x 2 GB Kingston DIMM 240-pin HyperX/800 MHz DDR2 Non-ECC CL5(de nye ram)
Sound card: 7.1 digital Surround (internal)
Sound card: Yamaha DS1x Native Audio (PCI)
Graphics card: GainWard GeForce PCI-E 6800 GT 256MB RAM DDR DVI
Harddrives: 2x 80GB SATA (Via RAID)
Processor: Intel Pentium 4, 3GHz 64BIT (800MHz) FSB, 2MB L2 Cache
RAM: 2x 2 GB Kingston DIMM 240-pin HyperX/800 MHz DDR2 Non-ECC CL5(de nye ram)
Sound card: 7.1 digital Surround (internal)
Sound card: Yamaha DS1x Native Audio (PCI)
Graphics card: GainWard GeForce PCI-E 6800 GT 256MB RAM DDR DVI
Harddrives: 2x 80GB SATA (Via RAID)
Jeg har 8 GB ram i min PC, når jeg booter XP registrerer den kun 3,5 GB, fuldstændig som forventet. Så forstår ikke helt hvor du kan have 4GB i og den så kun registrerer en. Men ja, check at de sidder ordentligt i og flyt rundt på dem.
Der er god support til Flash, du skal bare starte en 32 bit browser, som der også står når du prøver at downloade flash til en 64-bit version.
Dog kan du godt smide den ene klods ud igen, eller finde noget andet at bruge den til, da din bundkort jo som sagt kun understøtter op til 2 GB: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dua...
Norrah (10) skrev:#9 det ser okay ud... ikke perfekt... flash f.eks.
Der er god support til Flash, du skal bare starte en 32 bit browser, som der også står når du prøver at downloade flash til en 64-bit version.
Dog kan du godt smide den ene klods ud igen, eller finde noget andet at bruge den til, da din bundkort jo som sagt kun understøtter op til 2 GB: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dua...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.