mboost-dp1

Harddisk problem

Gå til bund
Gravatar #1 - Longio
10. jan. 2009 15:43
Hej, jeg har et problem med min eksterne HDD, jeg har oprettet en anden tråd, men efter at have åbnet den, renset den er der stadig problemer.

Her er et link til HDD http://icecat.dk/dk/p/LaCie/301285E/500%20GB%20Des...

Den er under et år.

Jeg har prøvet at tilslutte min eksterne HDD til min xbox360 og der virker den uden problemer, men lige så snart jeg tilslutter den til min bærbar så efter noget tid siger computeren at USB-enhed ikke genkendt.

Lidt hjælp tak :D
Gravatar #2 - stevns
11. jan. 2009 09:40
Hmmm.. Ja det er jo nok ikke fordi at den kører med et eller andet underligt filsystem. Vil gå ud fra at xboxen også bruger NTFS, da det er MS der har lavet den. Men kunne det være det var controleren (tror det er det man kalder den?) der var lidt smadret, og så er der nok ikke så meget andet at gøre en finde en ny. Eller kan måske også være usb porten i din bærbar? Har du prøvet andre porte, og hva med at prøve den i en helt anden computer?

Longio (1) skrev:
...men efter at have åbnet den, renset den er der stadig problemer.
Hvad har du renset? :S
Gravatar #3 - Longio
11. jan. 2009 10:18

Bare åbnet den for at se om der er støv.

Jeg har allerede en mus som virker i alle usb-porte. Kunne det være at usb ledningen er ødelagt??

Har ikke ligefrem prøvet på andre computere, da det virke på xbox360 og ikke på min bærbar
Gravatar #4 - stevns
11. jan. 2009 10:32
Hmm, tror det vile være usansynligt hvis ledningen var gået i stykker, da den virker til din xbox.

Jeg ville nok bare tage backup af det hele, og så prøve og formatere den. Hvis det ikke hjælper, så ville jeg nok bare købe en ny, vil være for besværligt at finde en controller der passer i. : )
Gravatar #5 - Longio
11. jan. 2009 10:52

ok, tak for hjælpen så prøver jeg det.
Gravatar #6 - stevns
11. jan. 2009 10:56
Hvis du lige har en anden, eller kan låne en af en ven, så kan du jo bare lige smide det hele over, og så formatere, og så tilbage igen : )
Gravatar #7 - Longio
11. jan. 2009 19:08

Problemet er jo at jeg ikke kan være på min eksterne HDD i mere end få min.
Gravatar #8 - stevns
11. jan. 2009 19:28
Ups, ja, havde jeg lige glemt :S

Ja, ville nok lige prøve på en anden computer først, og måske en med xp. Bare for at se om det lige hjælper det er på et andet OS. Kan være det er vista der laver lidt sjov. :S
Gravatar #9 - Longio
11. jan. 2009 20:00

Jeg kan ikke bare formatere den, da skoleting ligger på den, som jeg skal bruge. Så jeg må finde en eller anden sjov måde, måske installere den i en stationere computer, hvilket jeg er rimelig sikker på at man kan
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login