mboost-dp1
HDMI kabel fra computer til tv HJÆLP!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hej.
jeg har en computer med blue-ray afspiller og hd skærm og har også et HD tv derfor vil jeg gerne kunne afspille mine blue-ray film på computeren og få billedet op på mit HD tv.
kan det lade sig gøre og hvilket kabel skal jeg bruge og hvor kan jeg købe det??
jeg har en computer med blue-ray afspiller og hd skærm og har også et HD tv derfor vil jeg gerne kunne afspille mine blue-ray film på computeren og få billedet op på mit HD tv.
kan det lade sig gøre og hvilket kabel skal jeg bruge og hvor kan jeg købe det??
Det kan sagtens lade sig gøre, du skal bare afspille CD'en og gør skærmen fullscreen, mens den er tilsluttet til HD-TV'et.
Dog skal du lige vide at dit grafikkort skal have HDMI stik.
Hvis du har DVI (Hvid udgang) kan du købe et HDMI kabel og en DVI til HDMI adapter.
Du kan købe begge dele her:
Adapter
HDMI Kabel
Det kan sagtens lade sig gøre, du skal bare afspille CD'en og gør skærmen fullscreen, mens den er tilsluttet til HD-TV'et.
Dog skal du lige vide at dit grafikkort skal have HDMI stik.
Hvis du har DVI (Hvid udgang) kan du købe et HDMI kabel og en DVI til HDMI adapter.
Du kan købe begge dele her:
Adapter
HDMI Kabel
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.