mboost-dp1
HDMI kabel til PS3 slim.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
#11 - Det har jeg godt nok aldrig set - men dermed ikke sagt det ikke findes :) Men derfor tror jeg stadig ikke på at det er andet end marketing. HDMI er en defineret standard som har båndbredde nok til 1080p. Der er ikke nogen grænse for hvor godt signal den kan overføre - det er et digitalt signal - det enten er der eller ej. Så er der muligheden for dårlige kabler/stik og støj (selvom jeg aldrig har hørt om det på HDMI), men det burde stadig ikke gøre nogen forskel om det er 720p, 1080i eller 1080p :) Enten virker det eller også virker det ikke.
Jeg har så et 10m kabel som kører fint i lave opløsninger men laver det klassiske "HDMI-støj" på f.eks. 720p og derover.
Og prøv at læse beskrivelsen af dette kabel
Og prøv at læse beskrivelsen af dette kabel
#15 Det kan vi kun være helt enige om, selvom du nu nok skal op i 10-15m før du virkeligt er nødt til at overveje dyre mærker. Men til de længder man normalt har brug for (1-5m) er det fuldstændigt og totalt ligegyldigt. Folk der ikke tror på dette kan evt. tjekke: Denne Test
Kazper (16) skrev:Men til de længder man normalt har brug for (1-5m) er det fuldstændigt og totalt ligegyldigt. Folk der ikke tror på dette kan evt. tjekke: Denne Test
Ikke hvis du har tænkt dig at bøje dit kabel 2.501 gang i en 90° vinkel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.