mboost-dp1

Headset: Hvilket?

Gå til bund
Gravatar #1 - Josso
9. maj 2009 13:52
Tiden er kommet til at få fat i et ordentligt headset.

Mit gamle (dårligt; jeg kan ikke huske hvad det hedder :p) er gået i stykker og jeg trænger derfor til et nyt.
Det skal ikke bruges til gaming, men mere lyd og Skype.
Der skal altså også være mikrofon i — og gerne en af de lidt bedre. :)

Den skal sidde rimeligt tæt om ørene, men helst ikke presse for meget. (Jeg har nogle ører der er lidt "udadvendte" :p)

Og så skal de heller ikke ligge oppe i den helt dyre prisklasse (max. 700-800 kr, men enkelte undtagelser er ok)

Nogle bud? :)
Gravatar #2 - Corholio
9. maj 2009 13:59
Jeg har købt nogle Sennheiser PC-151 hos ProShop til 275 inkl. levering (for nogle få uger siden). Umiddelbart er de rigtigt behagelige at have på, og prisen er til at overleve.

Jeg har også nogle alm. høretelefoner (wireless) i Sennheiser - der har jeg heller ikke noget at klage over.

Derfor, køb nogle Sennheiser, det kommer du ikke til at fortryde.
Gravatar #3 - kimx
9. maj 2009 15:31
Jeg har selv et Sennheiser PC-161 som jeg er rigtig glad for. Der er god lyd og det er behageligt at have på.
Gravatar #4 - Plimmer
9. maj 2009 15:38
Sennheiser er altid et godt bud. Der kan du også få i alle priskategorier du har lyst til.

Er begyndt at høre nogenlunde godt om Skullcandy også, de ser også noget sjovere ud. :)

Så er det også et par Icemat Siberia som også gør det udemærket.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
10. maj 2009 04:52
Sennheiser trådløs... laver de stadig det der trick med at senderen går i stand by hvis der ikke lige er lyd i et par minutter = støj for fuld skrald i hovedtelefonen?
Gravatar #6 - Corholio
10. maj 2009 08:32

Ja, senderen går i stand by, hvis der ikke er noget signal (over en periode)... men "støj for fuld skrald i hovetelefonen" det har jeg ikke oplevet.

Så, delvist - ja!
Gravatar #7 - trylleklovn
10. maj 2009 18:48
Trådløs lyd.. Det troede jeg var sådan noget med transistore og den slags. Kommer der så også snart trådløse billeder. Træk mig i armen!
Gravatar #8 - vandfarve
10. maj 2009 18:55
#7 Nææh, trådløse aber. Det er, hvad verden efterspørger.
Gravatar #9 - thethufir
10. maj 2009 18:58
Jeg stemmer på et par Sennheiser.. Du får ikke meget bedre hovedtelefoner for pengene.
Har tidligere købt billige hovedtelefoner, og efter et halvt til et helt år er der konsekvent et eller andet der er gået i stykker eller ikke virker ved det. De Sennheiser jeg har nu kan jeg sætte mig på uden der sker noget med dem :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login