mboost-dp1
Hej, hjælp hurtigt...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle sammen. Jeg har fået de fleste af mine computer dele untaget gtx295.. Men vil gerne have min computer op og køre idag. Så til spørgsmålet. Virker en geforce 7650gs PCI-Express x16 på en ex58-ud3r med kun PCI-Express x16 2.0 kontakter? Og så lige det sidste, min nye Harddisk WD Caviar Blue 7200rpm 8mb cache 320gb siger underlige lyde når jeg starter computeren op? den siger klik-klik-klik pause så kan man høre den dreje rundt, igen klik-klik-klik så slukker den? Hvad gør jeg der?
min nye Harddisk WD Caviar Blue 7200rpm 8mb cache 320gb siger underlige lyde når jeg starter computeren op? den siger klik-klik-klik pause så kan man høre den dreje rundt, igen klik-klik-klik så slukker den? Hvad gør jeg der?Sender den tilbage, den er død.
a-Power AK 850w 20+4-pin ATx psu m/sata
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
Den burde jo kunne levere nok strøm.
Pil alt andet end bundkort, cpu, ram, graffikort, skærm og tastatur fra. Prøv så igen. Hvis ikke det virker så tjek kablerne: strøm til bundkort - både 24 og 8-pin, evt. strøm til grafikkort, og kablerne til frontpanelet (tænd/sluk knappen).
Edit: Kan se at din strømforsyning har en 110/220 volt kontakt. Tjek lige at den står til 220v.
Pil alt andet end bundkort, cpu, ram, graffikort, skærm og tastatur fra. Prøv så igen. Hvis ikke det virker så tjek kablerne: strøm til bundkort - både 24 og 8-pin, evt. strøm til grafikkort, og kablerne til frontpanelet (tænd/sluk knappen).
Edit: Kan se at din strømforsyning har en 110/220 volt kontakt. Tjek lige at den står til 220v.
Hej, prøver lige at pille alt ud. Den står på 220v. Vis det ikke virker hvad kan det så være? Fordi psuen virker fint på et andet bundkort med 24 og 4-pin? kan det være der er et eller andet galt med 8pin stikket? og jeg behøves vel ikke andet end at tilsluttet pwrknappen ved front panel vel?
EDIT:
Computeren genstarter sig selv vær anden sekund vær gang jeg slutter 8pin stikket til :( Hvad kan det være? Bundkortet der er død? Eller er det mit gamle 7650 der laver lort i det hele?
EDIT:
Computeren genstarter sig selv vær anden sekund vær gang jeg slutter 8pin stikket til :( Hvad kan det være? Bundkortet der er død? Eller er det mit gamle 7650 der laver lort i det hele?
#1 prøv at læse motherboard manualen, og så check at alting sidder som det skal - og start maskinen kun med CPU, RAM og grafikkort. Sørg for at gøre som der står i manualen - og sørg for at checke trouble shooting afsnittet om dit problem kan ses der.
Det er IKKE for sjov de leverer en manual med til motherboards.
Ang. din harddisk så prøv at sætte den i en anden PC og check at stikkene sidder korrekt osv.
Det er IKKE for sjov de leverer en manual med til motherboards.
Ang. din harddisk så prøv at sætte den i en anden PC og check at stikkene sidder korrekt osv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.