mboost-dp1
Hey. Leder efter en css computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey. Jeg leder efter en computer til spil og en smule andre ting..
den skal kunne trække counter-strike udgaverne uden problermer. Og for at være ærlig så ved jeg ikke særlig meget om selve computere, altså hvad for et grafikort der er godt osv.. Så jeg spørger jer, som jeg kan se ser ud til at kunne det der :D.. Så hvis i kunne linke en website med en god computer der kan klare sølle css csz cs 1.6 ville jeg blive glad.. Skal helst ikke komme over 5000kr.. Hvis det er muligt :)
den skal kunne trække counter-strike udgaverne uden problermer. Og for at være ærlig så ved jeg ikke særlig meget om selve computere, altså hvad for et grafikort der er godt osv.. Så jeg spørger jer, som jeg kan se ser ud til at kunne det der :D.. Så hvis i kunne linke en website med en god computer der kan klare sølle css csz cs 1.6 ville jeg blive glad.. Skal helst ikke komme over 5000kr.. Hvis det er muligt :)
ind på edb priser, der er der folk der har samlet maskiner, så kan du lige kigge på dem. Nogle samler til 4-6000kr andre til mere... måske du kan bruge det.
Hvis det bare er CS kan du jo bruge næsten hvilken som helst computer. Du siger at du ikke har megen viden inden for computere osv, og derfor ville jeg så foreslå at du køber en computer der er samlet.
Jeg går ikke ud fra at du hverken har skærm eller tastatur+mus.
Umiddelbart ville jeg anbefale at du købte en Dell Studio.
For lidt under 5300 kr. får du en udmærket pc som umiddelbart sagtens burde kunne klarer CS og andre ældre spil (inkl. WOW)
Du får desuden også en ret lækker 20" skærm samt en intel c2d 2,7 ghz cpu, 2 gb ram, et ati HD-3650 grafikkort og en 500 gb harddisk. Alt i alt 5.290 kr. med fragt.
Tror ikke rigtig du kan få en computer andre steder, som performer lige så godt uden du selv skal samle den.
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.as...
Du kan eventuelt også se efter brugte pc'er på f.eks. hol.dk eller herinde.
Jeg går ikke ud fra at du hverken har skærm eller tastatur+mus.
Umiddelbart ville jeg anbefale at du købte en Dell Studio.
For lidt under 5300 kr. får du en udmærket pc som umiddelbart sagtens burde kunne klarer CS og andre ældre spil (inkl. WOW)
Du får desuden også en ret lækker 20" skærm samt en intel c2d 2,7 ghz cpu, 2 gb ram, et ati HD-3650 grafikkort og en 500 gb harddisk. Alt i alt 5.290 kr. med fragt.
Tror ikke rigtig du kan få en computer andre steder, som performer lige så godt uden du selv skal samle den.
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.as...
Du kan eventuelt også se efter brugte pc'er på f.eks. hol.dk eller herinde.
Kan godt li MZ faldt for den i første omgang :-D
Det er surt man kan se rettelser :P
For at lade som om man er OT: Som MZ linker til i #5 så er det nok den du skal købe.. Som han siger er CS:S ikke det aller mest krævende.. Ellers, så har jeg et godt tip jeg giver mine venner.. Hvis der er et bestemt spil du vil spille, så kig bag på æsken, der står "Minimum requirements" og "recommended", det kan hjælpe dig derhenad :-D
Det er surt man kan se rettelser :P
For at lade som om man er OT: Som MZ linker til i #5 så er det nok den du skal købe.. Som han siger er CS:S ikke det aller mest krævende.. Ellers, så har jeg et godt tip jeg giver mine venner.. Hvis der er et bestemt spil du vil spille, så kig bag på æsken, der står "Minimum requirements" og "recommended", det kan hjælpe dig derhenad :-D
Umiddelbart vil jeg sige at i den pris-klasse, og til det behov bør du købe en laptop.
F.eks. noget i denne stil:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
Umiddelbart vil jeg sige at i den pris-klasse, og til det behov bør du købe en laptop.
F.eks. noget i denne stil:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
Arh, en laptop til gamining holder aldrig.
Og ser heller ingen grund til at sidde bag en lille 15,4" (ved godt der også findes andre størrelser. Men hvis den blvier større, er den ikke så bærbar mere, nok nærmere slæbbar. og hvis den bliver så meget mindre, så er den ikke så sjov at spille på.).
Men ellers lyder det da fornuftigt med den Dell.
EDIT:
Jeg ville nok lige ofre 150 kr mere på den dell, og så få en 20" skærm istedet for den 19". 1. Den er større. 2. Den har højere opløsning. (Ved godt skærmen også blvier større, men det vil stadig se mindre kantet ud).
Arh, en laptop til gamining holder aldrig.
Og ser heller ingen grund til at sidde bag en lille 15,4" (ved godt der også findes andre størrelser. Men hvis den blvier større, er den ikke så bærbar mere, nok nærmere slæbbar. og hvis den bliver så meget mindre, så er den ikke så sjov at spille på.).
Men ellers lyder det da fornuftigt med den Dell.
EDIT:
Jeg ville nok lige ofre 150 kr mere på den dell, og så få en 20" skærm istedet for den 19". 1. Den er større. 2. Den har højere opløsning. (Ved godt skærmen også blvier større, men det vil stadig se mindre kantet ud).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.