mboost-dp1
Hjælp med ny PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har brug for hjælp og tænkte det kunne være et godt forum at spørge i. Skal have en ny PC til at game på, men har ikke vildt meget forstand på hardware. mit budget lyder på ca 9000 for comp. skærm og vista.
Fortrækker intel processorer og nvidia kort, men ved ikke hvilken model. På den computer jeg sidder ved nu har jeg en 2.4 mhz intel core 2 quad og et geforce 8600 gt kort i, men den halter ved fx oblivion.
De spil jeg har spillet gennem året har været Mass effect, Oblivion og Crysis.
Spørgsmålet lyder på hvilken hardware jeg skal have - især grafikkort og processor - for at køre fallout3, farcry 2 og de andre spændende titler der kommer snart og de næste år frem.
Og hvor skal jeg købe henne? Tænkte på fønix.dk, men den blev hurtigt dyr da jeg selv måtte bestemme
På forhånd tak
Fortrækker intel processorer og nvidia kort, men ved ikke hvilken model. På den computer jeg sidder ved nu har jeg en 2.4 mhz intel core 2 quad og et geforce 8600 gt kort i, men den halter ved fx oblivion.
De spil jeg har spillet gennem året har været Mass effect, Oblivion og Crysis.
Spørgsmålet lyder på hvilken hardware jeg skal have - især grafikkort og processor - for at køre fallout3, farcry 2 og de andre spændende titler der kommer snart og de næste år frem.
Og hvor skal jeg købe henne? Tænkte på fønix.dk, men den blev hurtigt dyr da jeg selv måtte bestemme
På forhånd tak
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.