mboost-dp1
HJÆLP TAK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Alle Newz'er
Jeg ved godt at dette er et dumt spørgsmål men.
Hvor bred og hvor lag er en ganske almindelig harddisk til en stationær pc og hvor høj er den, hvor langt er der fra toppen ned til skrue hullende.
Det samme for Cd DvD drev.
Jeg er på camping og er ved at lave en tegning over et selvbygget kabinet, men har ikke lige et dvd drev og en harddisk på mig.
Plzz tag målende for mig, tak
Jeg ved godt at dette er et dumt spørgsmål men.
Hvor bred og hvor lag er en ganske almindelig harddisk til en stationær pc og hvor høj er den, hvor langt er der fra toppen ned til skrue hullende.
Det samme for Cd DvD drev.
Jeg er på camping og er ved at lave en tegning over et selvbygget kabinet, men har ikke lige et dvd drev og en harddisk på mig.
Plzz tag målende for mig, tak
Jeg sidder med en gammel Seagate harddisk her på 3½".
Dimensionerne er: B:10½ x L:14,6 x H:2,4 cm, men regn med lidt variationer i højde og dybte, for jeg har også set dem på 2,6 i højden og 14,7 i længden.
Afstand fra top til centrum af skruehul: 1,9 cm fra bund: 5 mm naturligvis.
Fra den ende, der ikke har stik er afstanden mellem de to første skruehuller 6 cm og fra det andet til det sidste: 4,25 cm.
Håber det hjælper.
Dimensionerne er: B:10½ x L:14,6 x H:2,4 cm, men regn med lidt variationer i højde og dybte, for jeg har også set dem på 2,6 i højden og 14,7 i længden.
Afstand fra top til centrum af skruehul: 1,9 cm fra bund: 5 mm naturligvis.
Fra den ende, der ikke har stik er afstanden mellem de to første skruehuller 6 cm og fra det andet til det sidste: 4,25 cm.
Håber det hjælper.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=al...
Du er godt klar over at det som du spørger om nemt kan findes vha. google.
Du er godt klar over at det som du spørger om nemt kan findes vha. google.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.