mboost-dp1

Hjælp til at vælge laptop

Gå til bund
Gravatar #1 - hfuxiao
28. jun. 2011 23:43
Hej,
Jeg ønsker at ændre en bærbar computer, jeg havde en Dell, som er meget træt. Jeg studerer grafisk design / webdesign, men jeg er ikke meget vidende på computer.
Jeg har også et lille budget, jeg fandt denne computer "http://www.ahappydeal.com/products/product_25806.htm" og jeg vil gerne vide, om et produkt er korrekt? Vel vidende, at jeg bruger ganske jævnligt Photoshop, InDesign, eller typen af software til mine klasser.
Gravatar #2 - qed
29. jun. 2011 00:19
Fail spam is fail..

En 13" netbook til "grafisk design / webdesign" :D
Gravatar #3 - Mnc
29. jun. 2011 06:23
http://www.slatedroid.com/topic/17856-avoid-davismicrocom-brandsdragoncom-ahappydealcom-everbuyingcom-yilutong-trading-company-ltd/ skrev:
First of all, the names of the business firm you have to avoid:

- www.davismicro.com
- www.brandsdragon.com
- www.ahappydeal.com
- Shenzhen Yilutong Trading Company Ltd (on Aliexpress)

EDIT: Har smidt [ url = google ] på, så de ikke linker til lortesiderne.
Gravatar #4 - vandfarve
29. jun. 2011 07:02
Det var pokkers! De bliver bedre og bedre...

Indlægget kunne lige så vel være skrevet af en tilfældig af vores ordblinde, 14-årige brugere herinde.
Gravatar #5 - izym
4. jul. 2011 15:55
Jeg har set værre fra rigtige brugere herinde.
Gravatar #6 - csstener(^,^)
13. jul. 2011 23:55
#1 nu vil jeg ikke blande mig i hvor stor en skærm du vil have, men syndes du ikke at 13,3 tommer er en smule lille??

Nu vil jeg ikke som så mange andre her inde begynde at disse din sproglige færdighedder, men du burde måske lige tage et par Dansk kursus.

Nu har jeg selv haft en ganske god oplevelse med emachines som arbejds computer. Kan dog ikke lige huske hvad for en jeg havde men den kørte i ca. 3 år og der var ikke det mindste problem med den. Det eneste som den ikke egnede sig til var gaming men det har man jo heller ikke brug for når det er som arbejds pc.
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3324030152]
13. jul. 2011 23:59
CSS... det er en spammer.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login