mboost-dp1

Hjælp til samling af gaming-computer

Gå til bund
Gravatar #1 - lyngbach
8. nov. 2012 13:00
Hej alle Newz'ere

Jeg skal til at samle en ny desktop computer som gerne skal kunne holde en del tid, eller i senere forløb være i stand til at udskifte diverse dele for upgrades.

Kravene er at det skal kunne håndtere 2 skræme, gerne at det har en SSD hardisk og at budgettet ligger på de 10.000kr (inklusiv tastetur, mus og skærm). En mulighed er af starte med én skærm og købe nr. 2 næste måned.

Computeren er til gaming + håndtering af Adobe's programmer som f.eks. Photoshop.
Håber i har nogle gode forslag.

Mvh
Rune
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. nov. 2012 13:48
Hvor skal dine taster på tur? (Taste tur)

Anyway, hvilke skærme snakker vi om? 19" 4:3, eller 27"?
Og hvor tunge spil skal du spille? :)
Gravatar #3 - lyngbach
8. nov. 2012 15:23
Haha, mine taster skal på spam tur!

Jeg tænker nok en 27" skærm. Den behøver ikke at kunne trække de tungeste spil, men ville være rart hvis den var deroppe af på performance.
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. nov. 2012 15:25
#3 En 27", istedet for to skærme? Så skal du nok hæve beløbet lidt. Jeg kender ikke mange 27" skærme af god kvalitet, og priserne starter ved 4.400 kr (En Dell - så helt ringe er den nok ikke)
Gravatar #5 - lyngbach
8. nov. 2012 15:54
Tanken er at starte med en 27" skræm indtil videre, men at sørge for på grafik kortet at jeg senere kan tilføje endnu en 27" skærm. Har hørt man kan få dem i 3k klassen uden at være skidte.

Men mit hovedproblem er indmaden på computeren. Bundkort, grafikkort, køler etc etc..
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. nov. 2012 15:58
Det vil være synd at købe en 27" skærm der kun har 1920x1080 opløsning - skal du absolut have en 27", så brug de ekstra penge på en der har 2560x1440!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login