mboost-dp1
Hvilken computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Godaften igen :)
Jeg har nu haft kigget på to bærbare computere, de kommer her:
Fujitsu Siemens Amilo Pi 2550-11P
- Core 2 Duo, 1.66 GHz
- 2 gb. DDR2 ram
- 250 gb. harddisk
- Op til 768 mb ATI HD 2400 grafik (256 mb dedikeret)
PRIS: 4999 ,-
Dell Vostro 1510
- Core 2 Duo, 2.1 GHz
- 3 gb. DDR2 ram
- 320 gb harddisk
- 256 MB NVIDIA® GeForce™ 8400M GS-grafikkort (64-bit)
PRIS: 5800 ,-
Spørgsmålet er:
Hvilken kan bedst betale sig at købe? (jeg gætter på Dell'en men vil bare gerne lige spørge)
Og så:
Kan man spille på den? (spil som CSS og Need For Speed)
Mange tak.
Hilsen René
Jeg har nu haft kigget på to bærbare computere, de kommer her:
Fujitsu Siemens Amilo Pi 2550-11P
- Core 2 Duo, 1.66 GHz
- 2 gb. DDR2 ram
- 250 gb. harddisk
- Op til 768 mb ATI HD 2400 grafik (256 mb dedikeret)
PRIS: 4999 ,-
Dell Vostro 1510
- Core 2 Duo, 2.1 GHz
- 3 gb. DDR2 ram
- 320 gb harddisk
- 256 MB NVIDIA® GeForce™ 8400M GS-grafikkort (64-bit)
PRIS: 5800 ,-
Spørgsmålet er:
Hvilken kan bedst betale sig at købe? (jeg gætter på Dell'en men vil bare gerne lige spørge)
Og så:
Kan man spille på den? (spil som CSS og Need For Speed)
Mange tak.
Hilsen René
Godaften.
1) Dell
2) Ja og nej. Du vil godt kunne spille CS:S på den, men du skal ikke forvente, at den kan trække nogen nye spil. Et 1-2 år gammelt Need For Speed vil den godt kunne køre, men du kommer ikke langt med et 8400M GS - eller et HD2400 for den sags skyld.
Har du en stationær ved siden af, eller skal denne bærbare kunne gøre alt?
1) Dell
2) Ja og nej. Du vil godt kunne spille CS:S på den, men du skal ikke forvente, at den kan trække nogen nye spil. Et 1-2 år gammelt Need For Speed vil den godt kunne køre, men du kommer ikke langt med et 8400M GS - eller et HD2400 for den sags skyld.
Har du en stationær ved siden af, eller skal denne bærbare kunne gøre alt?
Hvad er dit behov og dit budget? Og hvad skal den bruges til? Er det en studiebærbar?
Det ser ud som om at du får en del mere for de 800 kr du skal give mere for Dell'en. Er der nogen der kender Dell Vostros byggekvalitet?
For mig er det essentielt at min bærbar har en ordentlig byggekvalitet, så man ikke skal være bange for at den går i stykker, og at den har et godt keyboard.
Det ser ud som om at du får en del mere for de 800 kr du skal give mere for Dell'en. Er der nogen der kender Dell Vostros byggekvalitet?
For mig er det essentielt at min bærbar har en ordentlig byggekvalitet, så man ikke skal være bange for at den går i stykker, og at den har et godt keyboard.
Køb Dell´n...
sånemt kan det siges..
og ja der kan også spilles spil på den..
men nej
du kan ikke spille crysis i ULTRA high settings
en af mine venner har en vostros og lånte den til hyggelan her forleden
.o0(han mente at der var indbygget held i min - fordi han et er NÆB til UT )0o.
og den virkede upåklageligt
sånemt kan det siges..
og ja der kan også spilles spil på den..
men nej
du kan ikke spille crysis i ULTRA high settings
en af mine venner har en vostros og lånte den til hyggelan her forleden
.o0(han mente at der var indbygget held i min - fordi han et er NÆB til UT )0o.
og den virkede upåklageligt
Den skal bare bruges til små spil som CSS, GTA San Andreas, Need For Speed Most Wanted og lign. da jeg ikke har så meget tid.
Hovedsagligt skal den bruges til studiet.
Og så skal jeg også bruge den til billederedigering (Photoshop).
Mit budget er max 6000 kr.
Hovedsagligt skal den bruges til studiet.
Og så skal jeg også bruge den til billederedigering (Photoshop).
Mit budget er max 6000 kr.
Jeg har en Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556 og byggekvaliteten er lort :) Malingen blev slidt af meget hurtigt og den føles generelt billig (som den også var :D). Men bortset fra byggekvaliteten og varmen er der intet at klage over.
Jeg ville dog helt klart vælge Dell, både pga specs og deres byggekvalitet er som regel god.
Jeg ville dog helt klart vælge Dell, både pga specs og deres byggekvalitet er som regel god.
Dellen :D elelr Dell'en er osse mit bud. Den er meget bedre for de 800 kr. den koster mere
og så har DELL osse et noget bedre ry end Fujitsu Siemens, men som #2 siger kan du ikke spille de vildeste nye spil med de der grafikkort
og så har DELL osse et noget bedre ry end Fujitsu Siemens, men som #2 siger kan du ikke spille de vildeste nye spil med de der grafikkort
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.