mboost-dp1
Hvilken smartphone skal man mon kQbe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Suk, jeg bliver helt forvirret af at sidde og lede efter en ny telefon. Endelig naar jeg finder en jeg kan lide saa saelges den ikke i Danmark...
Ved ikke helt om det har nogen betydning, syntes bare at have hQrt saa meget om iPhone
Fuck, jeg aner ikke en skid om telefoner... Kunne godt taenke mig en med touch og keyboard
Er der nogen der gider hjaelpe mig :) Jeg er helt til rotterne
Det skal have Android, det lyder nice :)
Har kigget paa:
Motorola DROID
HTC DREAM
LG Eve
Ved ikke helt om det har nogen betydning, syntes bare at have hQrt saa meget om iPhone
Fuck, jeg aner ikke en skid om telefoner... Kunne godt taenke mig en med touch og keyboard
Er der nogen der gider hjaelpe mig :) Jeg er helt til rotterne
Det skal have Android, det lyder nice :)
Har kigget paa:
Motorola DROID
HTC DREAM
LG Eve
Mine små hovedregler hovedregler for køb af smartphone.
- Er du newb, har evigt med penge, vil have det bedste af det bedste og kan tåle at blive pulet af megacorp så køber du iphone.
- Har du geek power og kan selv klare dig uden om små quirks med platformen, ikke nær så mange penge som ovenstående og kan tåle at vente lidt tid, så køber du en Android 2.0 (observer!!!!!!!!!!!!!!!!) telefon når der kommer en på markedet (bare rolig der skal nok vælte frem med busswords når den første gode rammer markedet). Der er pt. kun motorola driod som med et fuldt qwerty keyboard er til amerikanere.
Alt andet glemmer du bare eksisterer når du har sat dig for at ville have en ordentligt smartphone.
- Er du newb, har evigt med penge, vil have det bedste af det bedste og kan tåle at blive pulet af megacorp så køber du iphone.
- Har du geek power og kan selv klare dig uden om små quirks med platformen, ikke nær så mange penge som ovenstående og kan tåle at vente lidt tid, så køber du en Android 2.0 (observer!!!!!!!!!!!!!!!!) telefon når der kommer en på markedet (bare rolig der skal nok vælte frem med busswords når den første gode rammer markedet). Der er pt. kun motorola driod som med et fuldt qwerty keyboard er til amerikanere.
Alt andet glemmer du bare eksisterer når du har sat dig for at ville have en ordentligt smartphone.
#3 Jeg gør lige min sætning færdig, for den var da fjollet uden resten.
Der er pt. kun motorola driod som med et fuldt qwerty keyboard er til amerikanere. Den har også kun 512MB intern hukommelse, hvoraf Android spiser 300. Det giver kun 200MB til at installere programmel på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har 51 simple applikationer på mit apparat og de bruger 1,4GB hukommelse. Hvis jeg havde en motorola droid ville jeg kun kunne installere omkring 7 applikationer på den. Det er simpelthen den værste joke i mobiltelefonhardwarebranchen jeg længe har set.
Der er pt. kun motorola driod som med et fuldt qwerty keyboard er til amerikanere. Den har også kun 512MB intern hukommelse, hvoraf Android spiser 300. Det giver kun 200MB til at installere programmel på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har 51 simple applikationer på mit apparat og de bruger 1,4GB hukommelse. Hvis jeg havde en motorola droid ville jeg kun kunne installere omkring 7 applikationer på den. Det er simpelthen den værste joke i mobiltelefonhardwarebranchen jeg længe har set.
rasmusv (5) skrev:Jeg har 51 simple applikationer på mit apparat og de bruger 1,4GB hukommelse. Hvis jeg havde en motorola droid ville jeg kun kunne installere omkring 7 applikationer på den. Det er simpelthen den værste joke i mobiltelefonhardwarebranchen jeg længe har set.
For det første, så har du 512 MB lagerplads til rådighed, men det har ikke meget med hukommelse at gøre (hukommelse plejer at referere til RAM).
For det andet kan vi godt blive enige om at det ikke er den bedste brugeroplevelse med den "umiddelbare" begrænsede lagerplads, men hvis du nu googler lidt, kan du hurtigt finde en løsning til at omgå problemet:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=5...
Så snup en kiks, og tør øjnene ;)
Hukommelse er oftest ram, men behøver ikke at være det- nitpicker :)
Dernæst så vil hele min omgangskreds, pånær en enkelt, løbe skrigende bort hvis du serverede den løsning på problemet for dem. Ja det kan lade sig gøre, men det er et grimt grimt fix, og en uoverskuelig barriere for 99 % af alle smartphone købere som er vant til point & klik.
Dernæst så vil hele min omgangskreds, pånær en enkelt, løbe skrigende bort hvis du serverede den løsning på problemet for dem. Ja det kan lade sig gøre, men det er et grimt grimt fix, og en uoverskuelig barriere for 99 % af alle smartphone købere som er vant til point & klik.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.