mboost-dp1

Imac alternativ?

Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
10. nov. 2010 11:21
Hej

Jeg vil godt have en pc på mit skrivebord, som minder om Imac.. bare ikke med osx og alt det der følger med af skrammel, jeg vil godt have design og simpelthed, er der nogen gode alternativer?
Gravatar #2 - Smoug
10. nov. 2010 11:23
Imac med windows7?
Gravatar #3 - zin
10. nov. 2010 11:25
Øh, hørt om bootcamp? :D
Gravatar #4 - fjols
10. nov. 2010 11:25
Sony Vaio J serien kunne måske være interessant.
Gravatar #5 - XorpiZ
10. nov. 2010 11:30
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4... er også en mulighed.

Eller Lenovos Ideacentre serie måske.
Gravatar #6 - Nerq
10. nov. 2010 11:30
madeinrussia skrev:
Godt husråd hvis du bruger windows, hav altid en boksepude i nærheden.

Haha, modsiger din signatur ikke lidt understående?

madeinrussia skrev:
bare ikke med osx og alt det der følger med af skrammel

Men anyhow, køb en iMac - brug som andre påpeger bootcamp. Men samtidig så gør dig selv den tjeneste at bruge OSX af og til - når du bliver vant til det er det rigtigt godt at bruge.

Gravatar #7 - Smoug
10. nov. 2010 11:31
fjols (4) skrev:
Sony Vaio J serien kunne måske være interessant.

HALLOO!

Steve Jobs har selv sagt at lodrette touch skærme ikke virker. Så den er et NO GO!!

Gravatar #8 - Zombie Steve Jobs
10. nov. 2010 11:31
Ville egentlig gerne have en iMac, men husk på, er der en eller anden stump, der eksploderer, kan du ikke gøre en skid ved det selv, det er enormt belastende, at skulle undvære sin computer, fordi gfx-kortet er gået.
Gravatar #9 - Smoug
10. nov. 2010 11:32

Ja hader når en stump eksploderer, sker bare for mig hele tiden.
Gravatar #10 - zin
10. nov. 2010 11:35
#9: Skide eksploderene skruer... :(
Gravatar #11 - madeinrussia
10. nov. 2010 11:38
Jeg elsker windows, det er et love/hate forhold.

Imac er pt. den med bedste stats til prisen, hvilket overrasker mig nu hvor alle siger det er dyrt af..

Ja jeg overvejede med bootcamp, men den der mongol mus man får med imac er godt nok den værste opfindelse siden brintfyldte luftskibe.

Jeg er også typen der installerer tonsvis af programmer, hvilket jeg helst ikke vil væk fra. (osx tager vist ikke vildt mange?)

Ja, man skal næsten have noget garanti osv. for at køre imac. Når det er udløbet er det jo en mindre formue der står og er klar til at gå op i røg, mens en pc godt kan repareres selv.

Gravatar #12 - zin
10. nov. 2010 11:43
#11: Uh, dude, hvis du kører Bootcamp og Windows på din iMac kan du benytte præcis den mus, du selv har lyst til. Det dér USB er ret smart. :-P
Gravatar #13 - kinaholm
10. nov. 2010 11:55
#11, jeg vil give dig ret i at deres magic mouse er WORST SHIT EVER! Deres keyboards er umådeligt lækre, men den mus er godt nok noget fis..
Anyways, som #12 siger, så er det der USB meget fancy og du kan bruge alle de muse du vil :)

Hvad mener du med OS X ikke tager vildt mange programmer ? du kan da lægge lige så mange ind som du vil??
Gravatar #14 - madeinrussia
10. nov. 2010 11:57
#12 uh, dude, i know.
Men hvidt keyboard og en sort mus, eller whatever.. det er næsten umuligt at finde en mus der matcher imac/keyboard.
Jeg spurgte efter altvernativer, jeg kender godt til Imac mulighederne.

#13 Mangler der ikke nogen taster på deres keyboard? (win)

Og det jeg mener er småprogrammer som er lavet til Windows for det meste.
Gravatar #15 - Smoug
10. nov. 2010 12:13
madeinrussia (14) skrev:

#13 Mangler der ikke nogen taster på deres keyboard? (win)

jo der er ikke noget W da Apple vil mindske udbredelsen af ordet Windows
Gravatar #16 - zin
10. nov. 2010 12:28
#14: Arh, jeg misforstår dig bare. Jeg tror nu godt du kan få en mus i hvid, der matcher til deres keyboard. Udskift eventuelt begge dele?
Jeg forstår ikke din tankegang; iMac'en er billigst, bedst og i bund og grund det, du vil have (dog uden OSX, som kan undgås ved bootcamp)... Men alligevel vil du ikke have iMac. That confuses me. :D
Gravatar #17 - madeinrussia
10. nov. 2010 12:41
#16 det er vel meget naturligt at kigge efter alternativer at sammenligne med inden man går ud og køber et produkt :)

Ja det ender nok med brugt imac(7.000 for 9.1 af en kammerat, er det ok? nypris står til 12.000) men en anden fed mus og tastartur.
Gravatar #18 - zin
10. nov. 2010 12:43
#17: Jeg mindes iMac'en lige har fået en opdatering (nyt hardware) så det kan godt være en bedre investering at købe en helt ny, selvom tilbuddet er meget godt.

Jeg plejer dog aldrig at gå ud og lede efter alternativer til dét jeg ved jeg vil have. ;-)
Desuden har jeg på fornemmelsen at designet (en stor skærm, intet andet) er patenteret af Apple.
Gravatar #19 - Plimmer
10. nov. 2010 21:50
#18 HP laver dem også. Altå skærm, fod og intet andet lir.
Gravatar #20 - madeinrussia
11. nov. 2010 08:41
Var lige inde i Fona, HP's ligner jo noget en ti årig har tegnet når man først har set på en imac. desværre :(
Gravatar #21 - Norrah
11. nov. 2010 10:08
Vi bruger lenovo's alternativ som infoskærme..
De har so far, været ret standhæftige!
Gravatar #22 - Plimmer
11. nov. 2010 11:35

Enig, men nu vil du jo have alternativer til det bedste valg. :P
Gravatar #23 - meh
11. nov. 2010 17:05
dette ?
Thinkcentre m90z
Mulighed for multi touch i skærm (dog bemærk det er et bestemt modelnummer du skal bestille for at få dette.)

Edit: sry er posted i #5
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login