mboost-dp1
Imac alternativ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Jeg vil godt have en pc på mit skrivebord, som minder om Imac.. bare ikke med osx og alt det der følger med af skrammel, jeg vil godt have design og simpelthed, er der nogen gode alternativer?
Jeg vil godt have en pc på mit skrivebord, som minder om Imac.. bare ikke med osx og alt det der følger med af skrammel, jeg vil godt have design og simpelthed, er der nogen gode alternativer?
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4... er også en mulighed.
Eller Lenovos Ideacentre serie måske.
Eller Lenovos Ideacentre serie måske.
madeinrussia skrev:Godt husråd hvis du bruger windows, hav altid en boksepude i nærheden.
Haha, modsiger din signatur ikke lidt understående?
madeinrussia skrev:bare ikke med osx og alt det der følger med af skrammel
Men anyhow, køb en iMac - brug som andre påpeger bootcamp. Men samtidig så gør dig selv den tjeneste at bruge OSX af og til - når du bliver vant til det er det rigtigt godt at bruge.
fjols (4) skrev:Sony Vaio J serien kunne måske være interessant.
HALLOO!
Steve Jobs har selv sagt at lodrette touch skærme ikke virker. Så den er et NO GO!!
Ville egentlig gerne have en iMac, men husk på, er der en eller anden stump, der eksploderer, kan du ikke gøre en skid ved det selv, det er enormt belastende, at skulle undvære sin computer, fordi gfx-kortet er gået.
Jeg elsker windows, det er et love/hate forhold.
Imac er pt. den med bedste stats til prisen, hvilket overrasker mig nu hvor alle siger det er dyrt af..
Ja jeg overvejede med bootcamp, men den der mongol mus man får med imac er godt nok den værste opfindelse siden brintfyldte luftskibe.
Jeg er også typen der installerer tonsvis af programmer, hvilket jeg helst ikke vil væk fra. (osx tager vist ikke vildt mange?)
Ja, man skal næsten have noget garanti osv. for at køre imac. Når det er udløbet er det jo en mindre formue der står og er klar til at gå op i røg, mens en pc godt kan repareres selv.
Imac er pt. den med bedste stats til prisen, hvilket overrasker mig nu hvor alle siger det er dyrt af..
Ja jeg overvejede med bootcamp, men den der mongol mus man får med imac er godt nok den værste opfindelse siden brintfyldte luftskibe.
Jeg er også typen der installerer tonsvis af programmer, hvilket jeg helst ikke vil væk fra. (osx tager vist ikke vildt mange?)
Ja, man skal næsten have noget garanti osv. for at køre imac. Når det er udløbet er det jo en mindre formue der står og er klar til at gå op i røg, mens en pc godt kan repareres selv.
#11, jeg vil give dig ret i at deres magic mouse er WORST SHIT EVER! Deres keyboards er umådeligt lækre, men den mus er godt nok noget fis..
Anyways, som #12 siger, så er det der USB meget fancy og du kan bruge alle de muse du vil :)
Hvad mener du med OS X ikke tager vildt mange programmer ? du kan da lægge lige så mange ind som du vil??
Anyways, som #12 siger, så er det der USB meget fancy og du kan bruge alle de muse du vil :)
Hvad mener du med OS X ikke tager vildt mange programmer ? du kan da lægge lige så mange ind som du vil??
#12 uh, dude, i know.
Men hvidt keyboard og en sort mus, eller whatever.. det er næsten umuligt at finde en mus der matcher imac/keyboard.
Jeg spurgte efter altvernativer, jeg kender godt til Imac mulighederne.
#13 Mangler der ikke nogen taster på deres keyboard? (win)
Og det jeg mener er småprogrammer som er lavet til Windows for det meste.
Men hvidt keyboard og en sort mus, eller whatever.. det er næsten umuligt at finde en mus der matcher imac/keyboard.
Jeg spurgte efter altvernativer, jeg kender godt til Imac mulighederne.
#13 Mangler der ikke nogen taster på deres keyboard? (win)
Og det jeg mener er småprogrammer som er lavet til Windows for det meste.
#14: Arh, jeg misforstår dig bare. Jeg tror nu godt du kan få en mus i hvid, der matcher til deres keyboard. Udskift eventuelt begge dele?
Jeg forstår ikke din tankegang; iMac'en er billigst, bedst og i bund og grund det, du vil have (dog uden OSX, som kan undgås ved bootcamp)... Men alligevel vil du ikke have iMac. That confuses me. :D
Jeg forstår ikke din tankegang; iMac'en er billigst, bedst og i bund og grund det, du vil have (dog uden OSX, som kan undgås ved bootcamp)... Men alligevel vil du ikke have iMac. That confuses me. :D
#17: Jeg mindes iMac'en lige har fået en opdatering (nyt hardware) så det kan godt være en bedre investering at købe en helt ny, selvom tilbuddet er meget godt.
Jeg plejer dog aldrig at gå ud og lede efter alternativer til dét jeg ved jeg vil have. ;-)
Desuden har jeg på fornemmelsen at designet (en stor skærm, intet andet) er patenteret af Apple.
Jeg plejer dog aldrig at gå ud og lede efter alternativer til dét jeg ved jeg vil have. ;-)
Desuden har jeg på fornemmelsen at designet (en stor skærm, intet andet) er patenteret af Apple.
Var lige inde i Fona, HP's ligner jo noget en ti årig har tegnet når man først har set på en imac. desværre :(
dette ?
Thinkcentre m90z
Mulighed for multi touch i skærm (dog bemærk det er et bestemt modelnummer du skal bestille for at få dette.)
Edit: sry er posted i #5
Thinkcentre m90z
Mulighed for multi touch i skærm (dog bemærk det er et bestemt modelnummer du skal bestille for at få dette.)
Edit: sry er posted i #5
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.