mboost-dp1

iPhone / Apple mod rov.

Gå til bund
Gravatar #1 - Frankie
8. jun. 2010 12:13
Hey news brugere.

Nu er iPhone 4 blevet lanceret og bliver debateret over hele fløjen både her og på andre sider.

Det som jeg undre mig over er at hver gang der kommer en nyhed fra Apple så bliver emnet væltet af folk som ikke bryder sig om Apple og deres produkter.

Jeg kunne godt tænke mig at spørge jer alle hvad årsagen til at i hader iPhone/Apple, eller godt kan lide dem. Prøv at tænkte rationelt og beskriv jeres begrundelser.

* Hvilken profession har i?
* I hvilken sammenhæng har i benyttet deres produkter, og hvor længe?
* Hvad er jeres alder?

Dette er nogle af tingene som kunne være interessante.

Jeg starter lige med mig selv.

Jeg er 26 og er webudvikler. Jeg var dedikret windows-mand i fra fik min første maskine, indtil for 1½ år siden.

Jeg fik en ny arbejds kollega som brugte en Macbook Pro og i starten kørte den sædvanelige bashing af ham, men blev efterhånden som jeg arbejdede sammen med ham blev jeg mere og mere betaget af hvor nemt alt var på hans Macbook Pro.

Idag har jeg en iMac, Macbook Air(firma brug) og en iPhone. Køre dual-boot på min iMac. På mit arbejde køre jeg Windows 7.

Venligst lad være med at gørre dette til en religionskrig(selvom det nok er svært at undgå), men prøv istedet at bidrag med dine egne historier og synspunkter på hvorfor du godt kan lide Apple, eller hvorfor du ikke bryder dig om dem.
Gravatar #2 - Systran
8. jun. 2010 12:15
Gravatar #3 - gnаrfsan
8. jun. 2010 12:19
Frankie (1) skrev:
Jeg er 26 og er journalist. Jeg var dedikret windows-mand i fra fik min første maskine, indtil for 1½ år siden.

Fixed.

Er selv 33 år, systemudvikler og har kun et Apple-produkt: iPhone. Hvorfor? Jeg kan godt lide at ting er lidt lækre at arbejde med. Det ofrer jeg gerne lidt brugsmuligheder for.
Gravatar #4 - Frankie
8. jun. 2010 12:22
#3 Arbejder som System Udvikler for TripleLBi
Gravatar #5 - slemmebirk
8. jun. 2010 12:26