mboost-dp1
ipod dock stikck til 3,5 stik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa, jeg vil spørge om der er nogen der enten har et dockstik til salg, der er lavet på den måde, at det ville kunne sættes ned i en ipod/iphone dock, og så et 3,5'' jackstik i den anden ende, man eksempelvis kunne sætte i sin computer; eller ved et sted det er til salg.
Altså så man tager en ipod/iphone dock og får den til at afspille lyden fra sin computer i det stik der er en rød ring om..
Kunne være fedt at have, da jeg ikke har anlæg der er ''født'' med 3,5'' jackstik, (men kun et med ipod/iphone dock), og gerne ville have den til at afspille lyden fra min computer
P.S. et eksempel på en der er ''forkert'', da den ikke kan være i en ipod dock, men kun i selve ipod'en - her
Altså så man tager en ipod/iphone dock og får den til at afspille lyden fra sin computer i det stik der er en rød ring om..
Kunne være fedt at have, da jeg ikke har anlæg der er ''født'' med 3,5'' jackstik, (men kun et med ipod/iphone dock), og gerne ville have den til at afspille lyden fra min computer
P.S. et eksempel på en der er ''forkert'', da den ikke kan være i en ipod dock, men kun i selve ipod'en - her
Standard docken har et almindeligt mini-jack udgang på bagsiden (ved siden af standard ipod connector porten).
http://store.apple.com/dk/product/MB484G/A?mco=MTM...
(kan være du skal bruge den adapter der fulgte med din ipod touch for at få den til at passe ned i)
--
udgangen ignorerer lydindstillingen på ipod'en så er derfor velegnet til f.eks. et anlæg.
--
edit: har en mistanke om at jeg har misforstået hvad du vil helt..
http://store.apple.com/dk/product/MB484G/A?mco=MTM...
(kan være du skal bruge den adapter der fulgte med din ipod touch for at få den til at passe ned i)
--
udgangen ignorerer lydindstillingen på ipod'en så er derfor velegnet til f.eks. et anlæg.
--
edit: har en mistanke om at jeg har misforstået hvad du vil helt..
#2 trylleklovn
nej du har misforstået mig, jeg vil gerne have et stik jeg kan sætte ned i et ipod anlæg og så i den anden side hen i min computer, så jeg kunne høre musikken/lyden fra videoen/whatever på mit anlæg
man skal slet ikke bruge en ipod/iphone i den her sammenhæng
nej du har misforstået mig, jeg vil gerne have et stik jeg kan sætte ned i et ipod anlæg og så i den anden side hen i min computer, så jeg kunne høre musikken/lyden fra videoen/whatever på mit anlæg
man skal slet ikke bruge en ipod/iphone i den her sammenhæng
Hvis det du kalder dit anlæg er den iPod dock højttaler du linker til, så er du vist bedre tjent med et par billigere computerhøjttalere.
Er der ingen indgang i ipod højttalerne, så har du ingen mulighed for at gøre det du beder om. Hvis der er et minijack stik i boksen, så er det med garanti en udgang.
Er der ingen indgang i ipod højttalerne, så har du ingen mulighed for at gøre det du beder om. Hvis der er et minijack stik i boksen, så er det med garanti en udgang.
http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/m... kunne det være et?
#11 Såfremt det er et almindeligt hun-minijack, der er indgangen (kan ikke helt afkode dit slørede billede) så ja.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.