mboost-dp1

ipod dock stikck til 3,5 stik

Gå til bund
Gravatar #1 - DenNice
6. jul. 2010 20:19
Hejsa, jeg vil spørge om der er nogen der enten har et dockstik til salg, der er lavet på den måde, at det ville kunne sættes ned i en ipod/iphone dock, og så et 3,5'' jackstik i den anden ende, man eksempelvis kunne sætte i sin computer; eller ved et sted det er til salg.

Altså så man tager en ipod/iphone dock og får den til at afspille lyden fra sin computer i det stik der er en rød ring om..

Kunne være fedt at have, da jeg ikke har anlæg der er ''født'' med 3,5'' jackstik, (men kun et med ipod/iphone dock), og gerne ville have den til at afspille lyden fra min computer

P.S. et eksempel på en der er ''forkert'', da den ikke kan være i en ipod dock, men kun i selve ipod'en - her
Gravatar #2 - trylleklovn
6. jul. 2010 20:27
Standard docken har et almindeligt mini-jack udgang på bagsiden (ved siden af standard ipod connector porten).
http://store.apple.com/dk/product/MB484G/A?mco=MTM...

(kan være du skal bruge den adapter der fulgte med din ipod touch for at få den til at passe ned i)

--

udgangen ignorerer lydindstillingen på ipod'en så er derfor velegnet til f.eks. et anlæg.

--

edit: har en mistanke om at jeg har misforstået hvad du vil helt..
Gravatar #3 - DenNice
6. jul. 2010 20:35
#2 trylleklovn

nej du har misforstået mig, jeg vil gerne have et stik jeg kan sætte ned i et ipod anlæg og så i den anden side hen i min computer, så jeg kunne høre musikken/lyden fra videoen/whatever på mit anlæg

man skal slet ikke bruge en ipod/iphone i den her sammenhæng
Gravatar #4 - Ronson ⅍
6. jul. 2010 20:40
3,5" jack stik - du mener vel 3,5mm?

Har dit anlæg ikke andre indgange end en iPod dock? Ingen aux/line in?
Gravatar #5 - trylleklovn
6. jul. 2010 20:42
Hvis det du kalder dit anlæg er den iPod dock højttaler du linker til, så er du vist bedre tjent med et par billigere computerhøjttalere.

Er der ingen indgang i ipod højttalerne, så har du ingen mulighed for at gøre det du beder om. Hvis der er et minijack stik i boksen, så er det med garanti en udgang.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
6. jul. 2010 20:57
(bose sounddock ii har i øvrigt aux-indgang)
Gravatar #7 - trylleklovn
6. jul. 2010 20:59
bose != tilfældig højttalerdock købt i aldi
Gravatar #8 - DenNice
6. jul. 2010 21:07
bag på er der strøm stik og så står der audio in - billede
nogen der så ved hvor man så kan købe et audio in til 3,5 mm jackstik?
Gravatar #9 - trylleklovn
6. jul. 2010 21:23
#8 av-cables.dk
Gravatar #10 - DenNice
6. jul. 2010 21:27
#9: trylleklovn

ok tak ved du hvilket kabel jeg skal købe
Gravatar #11 - DenNice
6. jul. 2010 21:28
Gravatar #12 - trylleklovn
6. jul. 2010 21:32
#11 Såfremt det er et almindeligt hun-minijack, der er indgangen (kan ikke helt afkode dit slørede billede) så ja.
Gravatar #13 - DenNice
6. jul. 2010 21:33
okay tak :)
Gravatar #14 - Ronson ⅍
6. jul. 2010 22:19
Oh look.

Btw. "minijack til minijack" kan købes i alle radio/tv-bikse og visse supermarkeder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login