mboost-dp1
Ipod usb tilslutning fejler?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Har købt mig en ny ipod da den anden gik tabt.(4 generationen)
Købte Ipod'en alene af den grund at den skal kunne bruges til bilens anlæg via USB(SONY). Men når jeg sætter den til anlægget, skriver anlægget at den ikke understøtter den?
Havde ipod nano 2 generationen tror jeg det må være og den fungerede fint men blev stjålet.
så lånte jeg en kammerats Ipod nano 3 generation og den fungerede også fint via USB.
Så købte jeg en ny og det er så den jeg har problemer med.
bilanlægget siger "USB-NO SUPRT" når man tilslutter... forstår det ikke?
Hvad kan jeg gøre galt og er der problemer med de nye Ipod?
Så købte jeg en ny og det er så den jeg har problemer med.
bilanlægget siger "USB-NO SUPRT" når man tilslutter... forstår det ikke?
Hvad kan jeg gøre galt og er der problemer med de nye Ipod?
#6 Muligivs skal du ud og købe et eller andet "upgrade" gejl. Sådan er det i hvert fald hos BMW. Alle andre (mere eller minder) mp3-afspillere kan styres fra det indbyggede anlæg, men ipod, ikke nikke nej, det koster ekstra.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.