mboost-dp1

Jamen mit tastur skal jo skiftes!

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
7. mar. 2010 14:03
Jeg skal have købt mig et nyt tastatur, mit gamle Logitech Mx 700 er ved at være godt slidt.

Men hvad er det bedste køb jeg kan gøre for Max. 500,-

Egentlig vil jeg bare gerne have det bedste jeg kan komme til at få fingrene i, men vil da gerne høre hvad i gutter /gutinder bruger, også selvom der er dyrere end 500,- og om i vil anbefale det eller det er noget jeg skal holder fingrene fra (pun intended).

Desuden har jeg i forvejen en Logitech G5 laser mus som jeg er ganske godt tilfreds med!

Mine behov dækker fra spil til mediebrug til kodeskrivning. derfor er det udvidede WoW-keyboard-med-en-milliard-potion-knapper eller det minimale laptop-keyboard ikke nogen af delene der falder ind under mit behov!

Bonus-info: Spiller mest FPS og RPG.
Gravatar #3 - vandfarve
7. mar. 2010 14:36
Logitech Illuminated!

Klassisk, tidsløst, fancy, virker bare...
Gravatar #4 - qed
7. mar. 2010 21:44
Microsoft Comfort Curve synes jeg personligt er et super-lækkert tastatur at skrive på og så er det endda ret billigt. Det har de obligatoriske multimedietaster til at styre musikken, men derudover ikke en masse fancy ekstra-knapper, som man alligevel ikke har brug for.
Gravatar #5 - Qw_freak
8. mar. 2010 18:10
#2 #3 #4

Hvordan er de hvis hvis jeg skal bruge det til gaming?
Gravatar #6 - Bjørn
8. mar. 2010 18:20
Har anskaffet mig et Apple keyboard til xp maskinen - har ikke fortrudt et sekund.

Det er über lækkert at skrive på, og ser brand godt ud.

Med AutoHotkey kan du hurtigt selv bestemme hvad dine F13-F19 knapper skal benyttes til

Gravatar #7 - mvoigt27
8. mar. 2010 18:23
Ellers dette her er ganske glimrende til FPS blandt andet, bemærk tasterne, der er tre forskelige farver i som du selv indstiller ved software.. eller slår fra http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=572683
Gravatar #8 - Jakob Jakobsen
8. mar. 2010 20:30

jeg har selv et Logitech Illuminated... liggende i skuffen til fordel for et Logitech Internet keyboard til 50kr.

Det er det eneste tastatur jeg har oplevet at der er lag på. Prøvede det på flere computere og fik det til sidst byttet, men fik samme resultat.
Det reagerer så langsomt at det er ubrugeligt, både til at spille og skrive på.
Så det kan jeg absolut ikke anbefale.
Gravatar #9 - qed
8. mar. 2010 20:37
qw_freak (5) skrev:
Hvordan er de hvis hvis jeg skal bruge det til gaming?

Joh, det er skam ganske udemærket. Det har alle knapperne fra både A til Z og 1 til 9 :)
Gravatar #10 - Qw_freak
8. mar. 2010 21:01
qed (9) skrev:
Joh, det er skam ganske udemærket. Det har alle knapperne fra både A til Z og 1 til 9 :)

Se #8 for hjælpsom svarmåde! :)
Gravatar #11 - qed
8. mar. 2010 21:14
Jakob Jakobsen (8) skrev:
Det reagerer så langsomt at det er ubrugeligt, både til at spille og skrive på.

Noget i den stil, har jeg aldrig oplevet på det tastatur jeg linker til. Er generelt meget tilfreds med det.. Både til spil og til at kode på.
Gravatar #12 - Jakob Jakobsen
8. mar. 2010 21:16
Logitech Illuminated keyboard er også det eneste tastatur jeg har oplevet generende lag på, hvis man skrev hurtigt, kunne det næsten være 1/3 sekund lag, altså ubrugeligt til det meste.
Gravatar #13 - Niklas H
8. mar. 2010 22:24
Jakob Jakobsen (8) skrev:
Det er det eneste tastatur jeg har oplevet at der er lag på.

Nu har jeg brugt Illuminated siden det udkom (skriver endda på det nu) og jeg har overhovedet slet ikke oplevet det du skriver. Jeg har 2 stk Illuminated-tastaturer, og det er bestemt mit foretrukne tastatur. Har aldrig oplevet nogen form for "lag" / forsinkelse.
Gravatar #14 - trylleklovn
9. mar. 2010 11:19
Så længe tastaturet er kablet er der forhåbentlig ikke lag på. Trådløse tastaturer derimod... Brrrrr...
Gravatar #15 - Jakob Jakobsen
9. mar. 2010 11:22
Der er skam altid lag, men der er forskel på hvor meget.

Jeg synes også det er mærkeligt siden det var det eneste tastatur jeg har oplevet det med, men eftersom jeg fik byttet det og problemet stadig var der, endda på flere maskiner og OS, røg det direkte i skuffen.
Gravatar #16 - NioBe
9. mar. 2010 11:28
Har denne... men den går nok en lille bitte smule over dit buget. LINK!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login