mboost-dp1
Kender du denne computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=610596#extra
Satser på at bestille ovenstående i dag. Har du godt/dårligt at sige om den vil jeg gerne hører det :)
Skal transporteres i rygsæk hver dag, bruges til studie, se film, spille online spilsider (intet vildt). Batteritid trækker godt op, Processer og ram ser fine ud.
Eventuelt et bedre bud til +-1000kr. modtages også gerne :)
Min 14" (helst 15,6") og min I5 processer og 4GB ram.
Satser på at bestille ovenstående i dag. Har du godt/dårligt at sige om den vil jeg gerne hører det :)
Skal transporteres i rygsæk hver dag, bruges til studie, se film, spille online spilsider (intet vildt). Batteritid trækker godt op, Processer og ram ser fine ud.
Eventuelt et bedre bud til +-1000kr. modtages også gerne :)
Min 14" (helst 15,6") og min I5 processer og 4GB ram.
fe950 (5) skrev:#4 Rygskade> computerkræfter
http://smart-parts.net/blog/2008/03/the-biggest-la...
Point taken :)
5 svar og ikke et der rammer noget der ligner mit/mine spørgsmål.... fedt!
Skulle der være nogen som er lidt mere konstruktive, hører jeg stadig gerne fra jer, har endnu ikke bestilt.
#fe950 Hvis 2.6kg computer og så lidt bøger, samt indkøb på vejen hjem det skræmmer dig, så tror jeg ikke en lille computer kan redde dig. Køb en trolly :)
Skulle der være nogen som er lidt mere konstruktive, hører jeg stadig gerne fra jer, har endnu ikke bestilt.
#fe950 Hvis 2.6kg computer og så lidt bøger, samt indkøb på vejen hjem det skræmmer dig, så tror jeg ikke en lille computer kan redde dig. Køb en trolly :)
Øndes (7) skrev:5 svar og ikke et der rammer noget der ligner mit/mine spørgsmål.... fedt!
#fe950 Hvis 2.6kg computer og så lidt bøger, samt indkøb på vejen hjem det skræmmer dig, så tror jeg ikke en lille computer kan redde dig. Køb en troll :)
Må jeg anbefale Lingie? En af de bedste herinde imo..
Øndes (7) skrev:5 svar og ikke et der rammer noget der ligner mit/mine spørgsmål.... fedt!
Du skal da være glad for at jeg ikke fulgte min første indskydelse..
Alrekr (2) skrev:Jeps, kender godt den computer. Den hedder Christian.
Til prisen ser din computer fin ud. Jeg har selv bestilt den til 5.555 derinde fra (en Asus med i7 og 8 GB ram, men dårlig batterilevetid), med leveringsstart 3. september.
Det er en Acer du har udset dig, så forvent lidt bøvl med den om et års tid.
MiniatureZeus (8) skrev:Øndes (7) skrev:5 svar og ikke et der rammer noget der ligner mit/mine spørgsmål.... fedt!
#fe950 Hvis 2.6kg computer og så lidt bøger, samt indkøb på vejen hjem det skræmmer dig, så tror jeg ikke en lille computer kan redde dig. Køb en troll :)
Må jeg anbefale Lingie? En af de MEST PERVERSE herinde imo..
FYP
Øndes (12) skrev:#10 Og så fortsætter du... Sørgeligt.
Har bestilt computer, tråd lukket.
?!
Jeg kom faktisk med et fornuftigt input (bedømte din computer ift. prisen, fortalte hvad jeg selv tog, advarede om noget kendt ved Acer). Og så kalder du mig sørgelig?! Well, fuck you too! Forstår du så hvorfor vi ikke gider hjælpe nytilkommere? Personligt har du fuldstændig smadret min lyst til nogensinde at hjælpe nogen herinde, som jeg ikke har set før.
I øvrigt, dine søstre ser fine ud. Og sikker smart du spiller på din motorcrosser.. Og så kender du en af bagmændene til Nik og Jay-kompot? Fancy..
#Alrekr
Du har to indlæg i tråden hvor du ikke er i nærheden af at svare noget relevant. Først da jeg har lavet #7 kommer du så med (først lige en smart og spydig linje igen) Dernæst, og undskyld for det, fortæller du at pc'en er god til prisen -> relevant, så tak for den.
Men hvis du gennemgår tråden igen, så må du kunne give mig bare lidt ret i at det er begrundet det jeg siger.
#13 har jeg ingen kommentarer til.
Btw, alle har været nytilkommere herinde. Og hjælpe, det føler jeg ikke at der har været meget af i den tråd her.
Du har to indlæg i tråden hvor du ikke er i nærheden af at svare noget relevant. Først da jeg har lavet #7 kommer du så med (først lige en smart og spydig linje igen) Dernæst, og undskyld for det, fortæller du at pc'en er god til prisen -> relevant, så tak for den.
Men hvis du gennemgår tråden igen, så må du kunne give mig bare lidt ret i at det er begrundet det jeg siger.
Btw, alle har været nytilkommere herinde. Og hjælpe, det føler jeg ikke at der har været meget af i den tråd her.
Øndes (14) skrev:#Alrekr
Du skriver på et offentligt forum. Alle kan skrive. At du lægger op til noget bestemt betyder ikke, at det er dét, som bliver behandlet.
Mit absolut første indlæg finder jeg i øvrigt relevant. Du blev anbefalet, at en computer på 2,6 kg er for tung. Jeg siger, at vægten er underordnet, at computerkræften er vigtigere. At jeg så udtrykker mig ekstremt kort - det gør da ikke min påstand mindre gyldig?
Indlæg to - jeg blev sat på plads af fe950. Det plejer at være almindelig høflighed (sjovt at jeg bruger det ord?) at besvare en sådan henvendelse - eller bare at erkende et nederlag.
Øndes (14) skrev:
Øndes (PM) skrev:Bliver du høj af lige og kunne tjekke en guts facebook og fyre sådan en omgang af Hr. Sunesen? Ved ikke om det er sådan noget de lærer dig på SDU derovre. Men tag lige og spænd hjelmen og pas på hvor du træder. Det nummer gider jeg ikke og hører på, du skal fandme ikke ophøje dig selv til noget og snakke om "nytilkommere" når du i 4 ud af 4 indlæg i en tråd til netop en nytilkommer har mundlort med. Jeg ville tage og lade din stalkerhobby ligge lidt, selvom det sikkert føles fedt, så længe der er en skærm imellem dig og mig (eller hvem du nu laver det nummer på).
Jeg lader det her gå i glemmebogen medmindre du ser dit snit til at smide mere brænde på bålet.
Øndes (14) skrev:
Da jeg var ny var jeg forsigtig herinde. Skrev ikke noget, som andre kunne blive sure over. Forsøger stadig at undgå at skrive noget, som andre kan blive stødt over (det, som kaldes flamebait). Jeg troede faktisk stadig at jeg var ny, indtil jeg blev inviteret med til en sommerfest via PM. Åbenbart er jeg en af de 'gamle'.
Helt ærligt, troede du at jeg bare ville lægge mig ned på ryggen og rulle rundt efter du kaldte mig/mine indlæg for sørgelig(e)?
Alrekr (15) skrev:Jeg troede faktisk stadig at jeg var ny, indtil jeg blev inviteret med til en sommerfest via PM. Åbenbart er jeg en af de 'gamle'.
Yeah.. erhm.. about that.. Vi aflyste efter vi fandt ud af, at vandfarven havde inviteret dig. Du skal ikke tage det personligt. Eller jo, men ikke så personligt. Vi vil stadigvæk gerne være dine "venner" her på newz.dk..
Og til OP.. Hvorfor har jeg ikke fået en sur PM? :'(
MiniatureZeus (18) skrev:Og til OP.. Hvorfor har jeg ikke fået en sur PM? :'(
Jeg gætter på at han så dit profilbillede, og faldt pladask for dig ?
Anyhow, ham Øndesser lyder ikke alt for spids, måske han er ny på indernettet, måske vi skal sende ham på sommer Internet - Howto behave sommerkursus hos Onkel Lingie?
lol efter sådan en pm ville jeg også gerne være med, men så har OP desværre slettet sin profil. Så bliver det fandme svært at kaste brænde på bålet.
Har han forresten sendt en pm mere med informationer om hvor det bål kan findes?
Jeg havde forestillet mig at tage denne slags brænde med. Hvad med jer andre?
Har han forresten sendt en pm mere med informationer om hvor det bål kan findes?
Jeg havde forestillet mig at tage denne slags brænde med. Hvad med jer andre?
fjols (22) skrev:fffffffffffffffffffffuck...
Hvorfor kommer dette billede frem når jeg billed-googler (!) "tog med brænde"?
NSFW forresten.
Oh.. havde ikke scrollet helt ned, så så ikke den sidste del af din besked...
Alrekr (10) skrev:Du skal da være glad for at jeg ikke fulgte min første indskydelse..
Jeg får næsten lyst til at flamebait rate dit indlæg... Du kan da ikke bare efterlade dine medbrugere i totalt mørke?
Hvis I ingen penge har, men vil have en computer med god ydelse til prisen, så kig på den her.. http://cdon.dk/hjemme-elektronik/acer_as5742g-484g...
Det vil jeg mene er ganske billigt.
Men det er jo desværre en acer.
Det vil jeg mene er ganske billigt.
Men det er jo desværre en acer.
Hey.. Hvad med den her Samsung RC530? Er også selv på jagt efter en ca 15" bærbar og skal bestille idag.
Har fået den anbefalet og læst lidt på http://billigcomputer.comli.com/samsung-rc530-med-... den er da billigere end den acer, men er den lige så god?
Ved i evt hvor man kan finde en bedre anmeldelse(hvor de tester den)?
Har fået den anbefalet og læst lidt på http://billigcomputer.comli.com/samsung-rc530-med-... den er da billigere end den acer, men er den lige så god?
Ved i evt hvor man kan finde en bedre anmeldelse(hvor de tester den)?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.