mboost-dp1
Kindle købs erfaringer...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Efter at have prøvet en, er jeg lidt hooket på at få min egen, men det ser ikke så nemt ud.
Det ser ud til at amazon.co.uk ikke sælger dem til DK, hvorimod amazon.com gør, men så går jeg ud fra at man bliver straffet med told og større forsendelses udgift?
Hvis nogen af jer har erfaringer med det, må I meget gerne dele.
Det ser ud til at amazon.co.uk ikke sælger dem til DK, hvorimod amazon.com gør, men så går jeg ud fra at man bliver straffet med told og større forsendelses udgift?
Hvis nogen af jer har erfaringer med det, må I meget gerne dele.
Prøvede med .com, men de kan/vil ikke sende den til Danmark. Det er specifikt Fire HD versionen jeg kiggede på, fordi det er altid rart med legetøj der kan mere end en ting.
Men som det ser ud kan jeg lige så godt købe en brugt Kindle, som fx Kindle 3G som var den jeg prøvede. Den er møg dyr som ny. Kun 100kr billigere end Fire HD'en :S
Prøvede med .com, men de kan/vil ikke sende den til Danmark. Det er specifikt Fire HD versionen jeg kiggede på, fordi det er altid rart med legetøj der kan mere end en ting.
Men som det ser ud kan jeg lige så godt købe en brugt Kindle, som fx Kindle 3G som var den jeg prøvede. Den er møg dyr som ny. Kun 100kr billigere end Fire HD'en :S
Jakob Jakobsen (3) skrev:Det ser ud til at den eneste der kan sendes til Danmark, er den gamle model.
Du svarer selv på spørgsmålet. Amazon er længe om at frigive nye modeller til udlandet, og Danmark står ikke først i køen.
Vil i have dem før de selv vil sælge dem til Danmark, må I finde en anden forhandler eller og måske bruge myus.com eller lignende. Amazon.com er den officielle salgskanal til Danmark.
Brugernavn (6) skrev:Vil i have dem før de selv vil sælge dem til Danmark, må I finde en anden forhandler eller og måske bruge myus.com eller lignende.
Ups, jeg overså helt indlæg #5. Det er da et godt tilbud :-)
mfriis (8) skrev:Har der ikke lge været en sag fra Norge hvor en Kindle ejer fik wiped sin device fordi Amazon fandt ud af der var blevet brugt proxies til at købe content man normalt ikke kunne købe fra Norge?
Nej. Vedkommende fik låst sin konto af en eller anden grund vi ikke ved. Af en eller anden grund fik hun formået at wipe sin kindle, og kunne ikke downloade de bøger hun havde købt. Et par timer efter påstyret havde amazon undskyldt, reaktiveret hendes konto, tilbudt hende en ny kindle, og fastslået at man aldrig burde få wipet sin konto selvom den skulle blive lukket.
Som dansker SKAL man købe hos amazon.com. Med mindre man skifter addresse til et sted i England f.eks... Det gør folk flittigt uden at få problemer.
http://freebookspot.es/ + Calibre = Masser af bøger på Kindle.
DRM Remover + ereolen.dk + Calibre = Biblioteksbøger på kindle.
Fik jeg nævnt at Calibre er et pissegodt program til administration af e-bøger og læsere (den laver selv format om til kindle/ipad/u name it)
DRM Remover + ereolen.dk + Calibre = Biblioteksbøger på kindle.
Fik jeg nævnt at Calibre er et pissegodt program til administration af e-bøger og læsere (den laver selv format om til kindle/ipad/u name it)
Pt. sidder jeg med kæresten og skal købe en julegave, vi kan dog ikke få tilsendt en Kindle 4 international, nogen andre med det problem?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.