mboost-dp1
Kobber PSU?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg leder efter en 400+ watt ATX strømforsyning i kobber.
Den første jeg har fundet er fra Ultra men de laver dem ikke mere.
Så har jeg fundet en renoveret hos ZipZoomFly. Jeg har ikke lige lyst til at bestille en renoveret enhed hjem for 125 dollars plus fragt, told osv.
Er de passé?
Den første jeg har fundet er fra Ultra men de laver dem ikke mere.
Så har jeg fundet en renoveret hos ZipZoomFly. Jeg har ikke lige lyst til at bestille en renoveret enhed hjem for 125 dollars plus fragt, told osv.
Er de passé?
Hvorfor Kobber?
De PSUer du linker til er ikke i Kobber, det er kun farven der er kobber. Det kan laves med en billig spraymaling.
De PSUer du linker til er ikke i Kobber, det er kun farven der er kobber. Det kan laves med en billig spraymaling.
Min kommende medieserver, bliver monteret på en plade med acryllåg. CPU og chipset køler er begge i shiny kobber. Men jeg har også tænkt på en løsning med spraymaling.
Du kunne eventuelt købe et par ark slagmetal eller bladguld og lime på din PSU, det ville helt klart se fedt ud, og koster ikke så meget igen.
LINK
LINK
#4-5 Ah, det har jeg ikke lyst til at proppe ind til elektronik. En enkelt lille afskrabning og systemet er dødt. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.