mboost-dp1
Køb af bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej.
Min nuværrende bærbar har desværre en delvist defekt skærm og det er panelet der skal skiftes. Det koster 2600kr + moms - hvortil jeg så synes det næsten ikke kan svare sig i forhold til at købe en ny bærbar.
Jeg har kigget lidt rundt og min budget ligger på omkring 4000-4500kr, hvis det ellers kan lade sig gøre.
Mine krav er bare, at maskinen kan trække 3D Studio Max samt Photoshop og en smule spil.
Derfor har jeg kigget lidt efter et ikke-integreret grafikkort, men desværre ligger de åbenbart ikke dette pris niveau.
Nogen der har nogen forslag?
Min nuværrende bærbar har desværre en delvist defekt skærm og det er panelet der skal skiftes. Det koster 2600kr + moms - hvortil jeg så synes det næsten ikke kan svare sig i forhold til at købe en ny bærbar.
Jeg har kigget lidt rundt og min budget ligger på omkring 4000-4500kr, hvis det ellers kan lade sig gøre.
Mine krav er bare, at maskinen kan trække 3D Studio Max samt Photoshop og en smule spil.
Derfor har jeg kigget lidt efter et ikke-integreret grafikkort, men desværre ligger de åbenbart ikke dette pris niveau.
Nogen der har nogen forslag?
Hvad med en Thinkpad R52
Intel centrino
2 Ghz pentium mobile
1,5 Gb Ram
Radeon x300 grafikkort
100 Gb Harddisk
nyt tastatur (bliver skiftet for min regning lige inden afsendelse, da "s" knappen mangler)
dvd brænder skiftet for 1 år siden, samme med tuchpad.
win xp pro licens (ingen cd)
ca 3 år gammel.
Holder strøm 1 time og 20 min.
Intel centrino
2 Ghz pentium mobile
1,5 Gb Ram
Radeon x300 grafikkort
100 Gb Harddisk
nyt tastatur (bliver skiftet for min regning lige inden afsendelse, da "s" knappen mangler)
dvd brænder skiftet for 1 år siden, samme med tuchpad.
win xp pro licens (ingen cd)
ca 3 år gammel.
Holder strøm 1 time og 20 min.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.