mboost-dp1
Køb af MacBook
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej.
Jeg er i den situation at min MacBook er blevet skade så jeg skal ud og have en ny. I den forbindelse er jeg blevet meget i tvivl om det vil være dumt at købe nu?
Ifølge mac buyer’s guide er den meget tæt på at være på sit gennemsnit i produktionscyklussen. Så statistisk set vil det nok være klogt at vente.
Mit spørgsmål er derfor om nogen kender til rygter omkring opdates, eller bare realistiske bud på en tidshorisont inden næste updatering?
Mvh Jonas
Jeg er i den situation at min MacBook er blevet skade så jeg skal ud og have en ny. I den forbindelse er jeg blevet meget i tvivl om det vil være dumt at købe nu?
Ifølge mac buyer’s guide er den meget tæt på at være på sit gennemsnit i produktionscyklussen. Så statistisk set vil det nok være klogt at vente.
Mit spørgsmål er derfor om nogen kender til rygter omkring opdates, eller bare realistiske bud på en tidshorisont inden næste updatering?
Mvh Jonas
Kommer an på hvad du skal bruge din macbook til. Er det blot til noter/studie, så kan du fint klare dig med dem der er nu. Og hvis du så er typen, der spiller gigs med Ableton eller leger med Photoshop, så kan macbook også fint klare det. Der er ingen grund til at vente, medmindre man vil have en state of the art macbook.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.