mboost-dp1
Køb af ny stationær
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej allesammen
Skal have mig en ny stationær, skal bruge den til billeder og hjemmesider. og måske også lidt spil.
Hvad siger i til denne?
http://topdata.dk/product.asp?product=5867
?
Skal have mig en ny stationær, skal bruge den til billeder og hjemmesider. og måske også lidt spil.
Hvad siger i til denne?
http://topdata.dk/product.asp?product=5867
?
Altså skal bare bruge den til photoshop, bruge nettet meget så surfer også meget, og så må den da også gerne kunne spille lidt spil skal ikke være de vildeste spil men bare gennemsnits. Må jo gerne være hurtig :)
#2 Nu er man vidst lidt fræk..
Minesweeper er jo soo last week.
#5 et 9500Gt er ganske glimrende, og en 3ghz dual core, burde altså give dig ganske fin performance til det meste..
Men for at citere nogle hip hoppere jeg engang mødte:
"Det kan godt være den er svedig, men den er ikke dope"
Så du skal self. ikke regne med den kører alle spil perfekt, men mon ikke det fungere fint nok?
Eneste ting jeg måske kan sige, er at jeg syntes kassen er grim som bare pokker. Dette kan dog fikses
Minesweeper er jo soo last week.
#5 et 9500Gt er ganske glimrende, og en 3ghz dual core, burde altså give dig ganske fin performance til det meste..
Men for at citere nogle hip hoppere jeg engang mødte:
"Det kan godt være den er svedig, men den er ikke dope"
Så du skal self. ikke regne med den kører alle spil perfekt, men mon ikke det fungere fint nok?
Eneste ting jeg måske kan sige, er at jeg syntes kassen er grim som bare pokker. Dette kan dog fikses
Ser fint nok ud, kan nok klare det du vil udsætte den for, måske ikke alle de nyeste spil på Ultra OMGBBQ High settings :)
Enig med #6 om at kassen er utrolig grim xD
EDIT: Ja, hold egentlig øje med dine RAM. Siden der er 10 års garanti, så håber jeg ikke det er fordi de brænder af som tør halm på en varm sommerdag xD
Enig med #6 om at kassen er utrolig grim xD
EDIT: Ja, hold egentlig øje med dine RAM. Siden der er 10 års garanti, så håber jeg ikke det er fordi de brænder af som tør halm på en varm sommerdag xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.