mboost-dp1

Køb af webcam

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
25. okt. 2009 21:42
Jeg skal købe et webcam. Jeg aner ikke noget om dem og aner derfor ikke hvad jeg skal kigge efter.
Det skal kunne sidde på en samsung sm226cw skærm.
Der behøver ikke være mic i kameraet.
Jeg vil ikke give over 500 kr.

Jeg har ikke nogle præferencer for mærker, så alle forslag er velkomne.
Gravatar #2 - Caek of Doom
25. okt. 2009 21:50
Hvad med.... Logitech?
Gravatar #3 - holmen
25. okt. 2009 22:02
Caek of Doom (2) skrev:
Hvad med.... Logitech?
Det var det mærke jeg umiddelbart lagde mest mærke til da jeg søgte på edbpriser, men ville lige høre hvad folk har og om de er glade for det.
Gravatar #4 - Caek of Doom
25. okt. 2009 22:04
Jeg har logitech og jeg er glad for det. Det er ikke alt for dyrt, og det virker fint :)
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 00:21
Lidt over din pris, men jeg kan varmt anbefale Logitech Quickcam Vision Pro
Et rigtigt godt webcam med god opløsning, lysfølsomhed og autofokus (hvilket er sjældent på webcams)

Mærkeligt nok, så er det designet til Mac (færre funktioner end PC varianten)
Men det er i dette tilfælde en fordel.
PC versionen kræver specielle drivere og det er computeren der styrer autofokus og lys.
Mac versionen kører som en standard "USB-videoenhed" hvilket gør at det bare er at sætte den i maskinen og så virker det. Her er det kameraet selv der styrer AF, lys osv. Alligevel er det muligt at styre dette manuelt.
Gravatar #6 - holmen
26. okt. 2009 13:33
Jakob Jakobsen (5) skrev:
Lidt over din pris, men jeg kan varmt anbefale Logitech Quickcam Vision Pro
Et rigtigt godt webcam med god opløsning, lysfølsomhed og autofokus (hvilket er sjældent på webcams)

Mærkeligt nok, så er det designet til Mac (færre funktioner end PC varianten)
Men det er i dette tilfælde en fordel.
PC versionen kræver specielle drivere og det er computeren der styrer autofokus og lys.
Mac versionen kører som en standard "USB-videoenhed" hvilket gør at det bare er at sætte den i maskinen og så virker det. Her er det kameraet selv der styrer AF, lys osv. Alligevel er det muligt at styre dette manuelt.
DU bruger d selv på en PC eller hvordan ved du at de virker på PC?
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
26. okt. 2009 15:26
Ja jeg bruger det på min PC.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login